Tanker om ekteskap!

 

I går hadde Per Fredrik og jeg date night. Vi hadde virkelig mye å feire. I går var det akkurat 6 måneder siden Per Fredrik fridde til meg midt på times square i New York. Herregud, tenk at det er så lenge siden allerede! Det er så vilt å tenke på! I går var det også akkurat 1 år til vi skal gifte oss. Morsomt at forlovelsesdatoen og bryllupsdatoen blir 6 måneder mellom hverandre hvert år, også akkurat på dagen da! Det sykeste er at det ikke var planlagt engang!

Det er så surrealistisk å tenke på at jeg faktisk er gift om et år. Altså, hvor voksent er ikke det? Det må jo telle som minst 100 voksenpoeng. Eller hva? Haha! Jeg er jo faktisk 26 innen jeg blir gift, så det er jo ikke sååå ungt akkurat. Hadde følt at det hadde vært for tidlig hvis jeg er 20 liksom. Men 26 er helt innafor!

Anyways. I går feiret vi og koste oss masse på smak restaurant i Sandefjord. Maten der var helt sinnsykt god, og det blir virkelig ikke siste gangen vi drar dit. Nå er det jo fjordfesten i Sandefjord så det var en del konserter i sentrum, og det var så koselig å høre de i bakgrunnen mens vi spiste! 

Nå har jeg nettopp holdt på en del i hagen og vannet skikkelig over. Så nå skal jeg ut og hente litt tomater, basilikum og andre godsaker fra grønnsakshagen og lage litt lunsj. Det blir deilig! 

5 kommentarer
    1. Så hyggelig! Å være gift er veldig fint, det er slags god trygghet ved det, hvis du skjønner? Selv var jeg 22 da jeg gifter meg. Har 1-års bryllupsdag i morgen😃

    2. Bryllup er så koselig. Jeg ble fridd til på fredag av min kjære og jeg svarte JA<3 gleder meg sykt mye til å planlegge mitt eget bryllup!

    3. Hello Stina ! I am a new reader from France, and I can only be very happy for you ! Already the demand was very beautiful, the marriage will surely be very beautiful too ! Regarding the food, it seems delicious, especially the dessert !
      Leïla <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg