8 Ting som er typisk meg

Sykt påståelig. 
– Som  regel hvis jeg tror jeg har rett i noe, er jeg helt 100% sikker på at jeg har rett i det. Uansett hva andre sier. Med mindre de faktisk beviser at jeg tar feil, da kan jeg innrømme det. Men som regel om jeg diskuterer med noen så tror jeg selv at jeg har rett, og de ender opp med å tro jeg har rett fordi jeg er så sikker i min sak.

Glemmer alt mulig
– Jeg har helt flaut dårlig korttidshukommelse. Hvis jeg for eksempel skal sende en mail til noen på mobilen min. Har jeg glemt hva jeg skulle gjøre før jeg i det hele tatt rekker å åpne mobilen.. 

 

Syremusikk
– Jeg elsker å høre på skikkelig syremusikk. Altså musikk som du må ha tatt syre for å klare og danse etter. Bare at jeg tar ikke syre, og danser ikke etter det, jeg bare elsker å høre på det mens jeg jobber. Prodigy for eksempel, de er en stor favoritt!

Sykt glad i hunder.
– Nesten sånn at hunder er meningen med livet. Jeg klarer ikke å gå forbi en liten hund uten å kose med den. De er jo så sykt skjønne! Ikke uten grunn at jeg klarte å overtale Per Fredrik til at vi skulle kjøpe hund så fort vi hadde flyttet sammen.

 

Får masse ideer på natten. 
– Veldig ofte når jeg sover alene får jeg helt sykt mye ideer om alt mulig. Da er det ikke bare sånn at “ah, ja nå skal jeg lage en video om trening”, også sier jeg meg ferdig med det. Neida, her skal nærmest manus skrives oppe i hodet mitt, og alltid ned på et notat på mobilen før jeg er ferdig. Og hadde det bare vært èn ide jeg fikk i løpet av natten hadde det vært greit. Men som regel får jeg veldig mange ideer, og jeg klarer ikke å sovne før det har gått 3-4 timer. Ikke rart jeg har dårlig døgnrytme. 

 

In the zone når jeg skal blogge. 
– Alltid når jeg skal skrive innlegg på bloggen må jeg være “in the zone”. Da krever det all min oppmerksomhet, og jeg klarer ikke å ense ting rundt meg. Per Fredrik skjønte fort at det var helt umulig å snakke til meg når jeg var “in the zone”, siden jeg var helt borte. Om dere noensinne har sett The Big Bang Theory episoden der Sheldon får helt oppheng i å holde på med en ide, og klarer ikke å ense at vennene hans drar han med ut for å spise engang, så skjønner dere akkurat hva jeg snakker om. 

Alltid gir et sykt langt svar på et spørsmål. 
– Alltid når Per Fredrik spør et enkelt spørsmål, får han et laaaaangt svar av meg. Jeg begynner gjerne med å svare kjapt på spørmålet, også sporer jeg inn på helt andre ting og begynner å fortelle lange historier og meninger om temaet. Typisk jente kanskje? Vel, det blir i alle fall aldri noen kleine stunder hvor man ikke har noe å snakke om, når man er med meg. 

 

Powernapper når som helst.
– Fordi jeg veldig ofte bruker lang tid på å sovne, ender det opp med at jeg ikke får sovet nok. Det kjennes godt utover dagen for å si det sånn. Så da resulterer det i at jeg powernapper mye. Både på bussen, sofaen, toget, og overalt, og når som helst. 

 

 

Gjør du noen av disse tingene du også?

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg