Forvandlet til Kim Kardashian!

annonse / tv2

I dag har jeg vært på TV2 sitt studio på Aker Brygge, og fått en skikkelig  makeover. Jeg skal ikke røpe så mye om alt dette enda, men jeg kan si så mye som at vi har fått en Kardashian makeover. Jeg ble forvandlet til Kim Kardashian, og jeg er overrasket over hvor likt det ble. Dajana er virkelig flink med sminke, og jeg skvetter nesten litt når jeg ser meg selv i speilet! Kanskje jeg skal begynne å sminke meg sånn fremover? Hehe! 

 Martine Lunde og en heldig vinner fikk også en makeover, og det er sykt hvor like de ble de Kardashian jentene de skulle være! Dere klarer kanskje å gjette hvem de ble?? Det ble Khloe Kardashian og Kylie Jenner! Skummelt hvor mye de ligner etter sminke, hår og styling! På mandag røper jeg mer om dette og forteller dere hvorfor vi ble forvandlet til Kardashians! 

 

37 kommentarer

Siste innlegg