5 Beauty hacks!

annonse – nelly

Belte – Når jeg bruker belte i midjen er det ikke noe å henge beltet fast i, og derfor blir alltid den løse delen av beltet hengende løst og det ser ikke særlig lekkert ut. Dette er superlett å løse. Jeg bruker bare en gummistrikk (kjøpt på glitter, i samme farge som beltet) også fester jeg den rundt beltet, sånn at jeg kan feste den løse delen av beltet i den. 

Nappe øyebryn – Når du skal nappe brynene dine bør du ta med deg et speil og gjøre det foran et vindu. Det naturlige lyset gjør at du ser alle hårene, så du virkelig får med deg alt.

Reising – Når du skal pakke ned sminken din bør du legge en bomullspad mellom sminke som kan knuse, og selve lokket. Hvor mange ganger har vi ikke åpnet opp et knust solpudder? Hadde vi lagt en bomullspad der hadde vi sluppet det.

KJOLEHER
BELTE HER

Føne håret – Jeg foretrekker å vaske håret om kvelden, for da kan det tørke av seg selv. Men det hender jeg må vaske det om morgenen, og da passer jeg på å gjøre absolutt alt annet jeg må gjøre før jeg føner håret, så det får mest mulig tid på å tørke av seg selv, og jeg slipper å bruke mer tid enn nødvendig på å føne det. 

Lepper – Hver eneste kveld smører jeg inn leppene mine med mye leppepomade. Jeg smører godt inn på på selve leppene og rett utenfor. Det gjør at leppene mine får en skikkelig leppemaske med mye fuktighet, og de er mye mer plump når jeg våkner opp. Selv om jeg har fillers i leppene mine, merker jeg stor forskjell på de gangene jeg glemmer det og husker det. 

 

🌸🌟🌸

8 kommentarer
    1. Kommenterer aldri blogger, men måtte bare si dette: du ser søren meg ut som Kim Kardashian på det første bildet! Ekstremt flott bilde!

    2. Hei
      En gang skrev du om en spray for lår eller ben som blir klissete spesilet på sommeren. Husker ikkje hvilke spray det var og klarer ikkje å finne det innlegget du nevner den i. Kan du vær så snill å gi meg svar så fort som mulig (det et til noe viktig)
      Takk!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg