For gammel for dette?

I går var jeg i bursdagen til Rebecca og det var så gøy! Den jenta er flink til mye, men det å lage fest er virkelig et av hennes store talenter! Hun hadde pyntet opp hele huset i skikkelig fiesta tema med nachos, sangria, kaktuser og masse annen pynt overalt! Det var ingen tvil om at det var fiesta tema! Hehe!

Hun lagde også en dødelig god salsa og guacamole som jeg må snike til meg oppskriften på. Spiste meg seriøst mett på det, og gikk rundt og gomlet på det hele kvelden! 🙈😂

Utover kvelden ble det litt drikkeleker. Husker ikke hva denne het, men det var morsomt i alle fall. Spillet gikk ut på å treffe med en ping-pong ball oppi glassene så fort som mulig. Resten husker jeg ikke helt. Haha!

I 23 tiden stakk vi på Z i Drammen sentrum og der var det skikkelig bra liv. Jeg er jo ikke så ofte ute i Drammen, men hver gang jeg er ute er det alltid bra liv på byen. Vi danset og koste oss så mye utover hele kvelden, og det ble så gøy! Også kom det bort massevis av blogglesere i løpet av kvelden, og det var skikkelig koselig! Elsker å møte dere, for dere er jo alltid så gode! 💗

Siden vi begge drakk i går sjekket vi like greit inn på hotell i Drammen sammen med Chloe. I dag tidlig stakk vi bort til sentrum på Bølgen & Moi for litt frokost. Fun fact; det het tidligere Glass, og jeg har jobbet som servitør der i hele 9 måneder. Det hadde dere ikke trodd, eller hva?

Vi spiste i alle fall en skikkelig god frokost og koste oss. Chloe elsker å være med på tur, og hun syns det er så gøy å snuse rundt på alt mulig og hilse på alle mennesker! 

Lille bortskjemte bærta blir selvfølgelig matet med litt frokost hun også. Det holder ikke med vanlig hundemat her nei. Haha!

I dag kjenner jeg at jeg er veldig glad for at jeg ikke drar ut så altfor ofte, for herreguuuud så sliten jeg blir. Så mye alkohol, dansing og junkfood gjør virkelig sitt for kroppen. Siden vi kom hjem har jeg ligget rett ut og syntes så synd på meg selv fordi jeg har vært fyllesyk. Mulig jeg begynner å bli for gammel for festing, haha!

9 kommentarer

Siste innlegg