Kveldens planer!

Nå har vi nettopp sjekket inn på hotell i Drammen. Per Fredrik og jeg skal i bursdag til Rebecca i dag, så da ble Chloe med så hun kan være på hotellet mens vi er ute. Så nå skal vi bare ta et par drinker, også skal vi opp dit moren til Rebecca bor for å feire bursdagen hennes. Også blir det en tur ut på byen i kveld.

Er så lenge siden jeg har vært på byen i Drammen, så det blir spennende! Jeg dro jo ut på byen der hele tiden da jeg bodde i Hokksund. Etter at jeg flyttet til både Oslo og Sandefjord har jeg bare vært på byen her noen få ganger. Men det er som regel alltid veldig gøy! 

Nå får vi nesten drikke litt og komme oss avgårde! Skal oppdatere dere utover kvelden fra snapchat. Så følg meg gjerne der! 

7 kommentarer
    1. Hei er en stor fan det hotellet du er på er jeg på å i dag da du og klove var ved sesepsjonen satt jeg på sofaen ved døra jeg vet ikke om du så meg men hvis du jorde det ver så snill å svar PS jeg hadde en hvit veske IG en blå singlet med en grå hettegenser runt livet jeg satt med tre barn til håper du så meg og håper du svarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg