Når vi drar på stranda..!

På morgenen i dag fortalte Per Fredrik meg at det skulle være årets varmeste dag. Perfekt for meg elsker varme. Hehe! Så jeg fikk med meg både Per Fredrik og Chloe på Ulastranda en tur. Det var helt stappfullt med mennesker så vi badet ikke noe særlig mye.

Men vi fikk vasset litt og det var jo så deilig! Jeg syns det er så deilig å være på stranda, selv om vi ikke ligger der i 5 timer. Det hadde jeg virkelig ikke giddet eller orket i denne varmen! Men en liten tur der vi får vasset og til og med Chloe får svømt litt, er helt perfekt!

Rett ved stranda har de en liten kafé med seriøst verdens beste vafler. Jeg må ikke lære meg hvordan jeg lager så gode vafler, for da kommer jeg til å leve på det de neste månedene. Haha! 

Når jeg kom hjem var jeg så trøtt at jeg tok en liten powernap, når jeg våknet opp trodde jeg at det var en ny dag. Haha! Vet ikke om det er varmen eller at jeg har fartet mye rundt de siste dagene som er grunnen til at jeg ble så trøtt. Noe var det i alle fall. Nå føler jeg meg heldigvis fin i formen igjen, så nå skal jeg ta meg en tur ut!

3 kommentarer
    1. Elsker øyenbrynene dine!😍💁🏻‍♀️ Kan du lage en video på yt der du viser din «øyenbryn routine» hadde satt stor pris på det!🤞🏻❤️☀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg