Typisk meg på IKEA..!

Da jeg var i Oslo for et par dager siden dro jeg innom IKEA på veien hjem. Jeg skulle egentlig bare ha et nytt sengesett og noen oppbevaringsbokser. Meeen, det er jo praktisk talt umulig å dra innom IKEA og holde seg til handleliste.

Plutselig innser man at “holy shit, jeg trenger jo nye telys, også var jo denne blomsten kjempefin, og jeg kan ikke leve uten denne stolen”. Haha! 

Det hele begynte når jeg kom til avdelingen med sengesett. Jeg fant et jeg likte og tenkte “det passer perfekt, nå tar jeg det og går videre”. Det var selvfølgelig tomt for sengesettet jeg egentlig ville ha. Så jeg endte heller opp med tre andre sengesett, sånn for å være på den sikre siden 🙃🙈

Det ble ikke noe bedre når jeg kom bort til avdelingen med puter. Plutselig fant jeg endelig hotellputer. Dere vet sånne gigantiske puter som man alltid har på hotell? Slike har jeg hatt lyst på helt siden søsteren min tipset meg om det da Per Fredrik og jeg flyttet sammen for to år siden.

Men uansett hvor jeg har tittet har putene enten vært svindyre, eller så har de ikke hatt hvite putetrekk til de, eller så har de ikke være myke nok. På IKEA derimot. Midt mellom radene med puter og sengesett fant jeg de perfekte putene. De var gigantiske, sykt fluffy og gode, også hadde de hvite putetrekk til de! *pute-lykke* 😃👏🏼

De passet perfekt inn i sengen, og jeg syns det ble sååå mye finere med både vanlige puter og hotellputer i samme seng. Det ble noe skikkelig interiørete (er det et ord?) over det hele, og jeg digger det! 

Putene er seriøst helt sinnsykt deilige å sove på. Altså, det eneste som er kjipt er at det er super vanskelig å stå opp om morgenen nå, for jeg har bare lyst til å holde rundt puta og sove videre. Haha! Om dere sliter med å sovne er hotellputer seriøst et genialt triks! Disse gjør at du sovner så fort hodet lander på puta! 

 

 

test

6 kommentarer
    1. Serr, puter og sengetøy fra IKEA?? De beste er fra MIlla boutique på Aker Brygge med tilhørende silke eller sateng sengetøy. Da går du aldri over til bomull igjen. Ja, det koster kanskje 2500-3000,- for ett sett med i silke til dobbeitdyne, men Gud, verdt hver krone! Samme med laken, deilig og svalt. Jeg legger frem et nytt når vaskedamene kommer hver uke. Silke anbefales til hud og hår, trekke ikke ut fuktigheten. Bare et tips😀

    2. Sykt fint! Har alltid hatt lyst på hotellputer jeg også, for blir så koselig og deilig og sove på😊 h is du svarer på denne blir jeg syyykt glad her!❤️

    3. hotellputer er life! jeg er putegal (hilsen typen) og kan ha opptil 12 puter i senga, 4 av de hotellputer :’-)
      Jeg har kjøpt mine på kid, de selger både fiber og dun, har selv fiber pga dun-allergi. De pleier å ha et greit utvalg av trekk både på kid og princess (på hvaltorvet), verdt å sjekke ut om du skulle få bruk/eller bare vil ha nye 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg