Dette trenger jeg nå..!

annonse – annonselenker; Nelly

Som blogger tømmer jeg meg selv for inspirasjon hele tiden. Jeg er avhengig av å alltid være inspirert, og ha noe nytt å komme med. De siste dagene har jeg virkelig ikke følt meg inspirert what so ever. Så det må jeg gjøre noe med! Det som alltid gir meg masse inspirasjon er en tur til Oslo.

Jeg aner ikke hva det er med den byen, men den har alltid gitt meg så mye inspirasjon. Det er jo veldig mye å se på der, og det er vibe over byen som jeg liker. Alle er i sin egen verden, og ingen dømmer deg for noe, om du skjønner? Jeg digger det i alle fall! 

TOPPHER
SKO HER
SKJØRT – LIGNENDE HER
VESKE – GUCCI

I dag har jeg for en gangs skyld tatt på meg smarte sko. Omg. Haha! Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har kommet hjem med gnagsår fra Oslo.. Altså, innen nå har jeg faktisk lært. De skoene her er jo helt nye, og jeg har kun brukt de noen ganger når jeg har trent styrke.

Jeg testet de ut da jeg gikk med Chloe i stad, og herreguuuud de var sykt komfortable å gå med! De er jo også sykt fine, så de passer jo å bruke til vanlig også, ikke bare til trening!

TOPPHER
SKO HER
SKJØRT – LIGNENDE HER
VESKE – GUCCI

Nå får jeg kaste i meg en liten lunsj og komme meg avgårde! Har fått helt dilla på gresk yoghurt med cashewnøtter, jordbær og blåbær så det blir dagens lunsj. Nam nam!

 

4 kommentarer
    1. Ååå, jeg så deg i byen i dag men jeg turte ikke å si hei☹️ Jeg er veldig glad i deg og bloggen din! Stå på❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg