10 Ting du alltid bør ha i veska

Når det kommer til veska mi, er det noen ting jeg bare alltid må ha i den, og om jeg skulle være så uheldig å glemme noen av tingene er det full krise. Eller nesten i alle fall da. Lettere panikk kan man vel kalle det, hehe!

Anyways, jeg tenkte jeg kunne fortelle litt om noen av tingene jeg alltid må ha i veska mi. Kanskje du får noen tips om ting du bør ha med deg i veska de også! 

Parfyme – Jenteparfymer har en tendens til å gå bort etter bare noen timer. Så da kan det være smart å ha med parfymen i vesken, så du kan spraye etter noen timer. PS; anbefaler å bruke en reiseflaske til å ha parfymen i, da de er veldig små og sparer både vekt og plass. 

Ørepropper – Dette er absolutt et must! Plutselig må du ta bussen alene eller så er venninnen for sen til kaffeavtalen, så du blir sittende alene en stund. Da er headsett en redning fra å kjede vettet av seg. 

Tyggis – Hvis du føler du har dårlig ånde, eller nettopp har spist mat, er det smart å tygge litt tyggis! 

Penger – Det kommer alltid situasjoner der man trenger penger. Det kan også være smart å ha litt cash i lommeboka, i tilfelle du plutselig må kjøpe noe der man ikke kan bruke kort. Offentlige toaletter og busser for eksempel tar sjelden bankkort. 

Bind / tamponger – Det er smart å alltid ha med i tilfelle mensen kommer for tidlig, eller du får en mellomblødning. 

Leppestift og pudder  Viktig å ha med så du kan gjøre en touch up på sminken i løpet av dagen.

Strikk – Det er noen situasjoner der det er deilig å ha håret opp i strikk. For eksempel om du skal spise ute, og vil slippe at håret henger ned i maten.

Solbriller – Beskytt øynene dine og alltid ta med deg solbriller.

Telefonlader – Jeg elsker iPhone, men jeg hater batteriet til iPhone. De går tom for strøm for du i det hele tatt rekker å så igjennom instagram feeden. Derfor har jeg alltid med en portabel-lader, som jeg kan lade mobilen med uten å måtte koble den i strømuttak. 

Voldsalarm – I tilfelle noen uheldige situasjoner skulle oppstå er det viktig at man kan beskytte seg selv. 

 

Har du noe du alltid må ha i veska de?

 

11 kommentarer
    1. Hvor er mobil dekselet ditt fra på bilde nr. 2? får ny mobil når jeg kommer hjem fra ferie og trenger et deksel og det var veldig fint💗

    2. Det er ikke lurt og tygge for mye tyggis fordi magesekken din tror at det kommer mat som den skal bryte ned så den produserer masse magesyre. Den er veldig sterk så til slutt kan du få hull i magesekken din. Skjenner en som har fått det. Og hun bruker bare fresh pastiller eller noen drops for og friske opp ånden

    3. Ett lite tips er å ikke bruke så mye parfyme på offentlige steder. Det kan være mennesker der med astma eller allergi og de kan plutselig få problemer med å puste hvis man sprayer mye parfyme et sted. Ikke hat eller noe sånt, bare så du er klar over at sånt kan skje❤️❤️❤️

    4. Hei, jeg ve gjerne legge te antibakk på lista og servietter +vannflaske, m eller uten vann (Så man kan fylle opp evt:)
      Og nå som det er så varmt, badetøy og håndkle 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg