Nye innkjøp!

annonse

I går var det handelens dag i Sandefjord, og Rebecca og jeg tok turen inn til sentrum for å shoppe litt. Vi var ikke de eneste for å si det sånn. Det var så stappfullt i byen at jeg måtte parkere over 1 km unna kjøpesenteret, og det var etter at jeg hadde kjørt rundt i sikkert 20 min for å finne en parkering.

Skulle faktisk tro at det var 17. mai for herregud så stappfullt det var i sentrum. Både Rebecca og jeg fikk mildt sagt ganske klaustrofobi av hele greia, så vi shoppet ikke så lenge. Men jeg fikk plukket med meg noen fine nye plagg som jeg gleder meg til å bruke fremover!

BODY – BIK BOK, HER

 

TOPP – BIK BOK, HER


TEE  – GINA TRICOT, HER

 

TEE – GINA TRICOT, HER

JUMPSUIT – BIK BOK, HER
BELTE – GINA TRICOT, HER 

Ikke dårlig til å kun ha shoppet i sånn 5 min i hver butikk eller hva? Hehe! 

10 kommentarer

Siste innlegg