Verdens dårligste slutt

reklame – nelly

I dag har vi vært ute på to turer ned til både den ene og den andre stranda. Jeg elsker å gå på turer og syns det er en skikkelig fin måte å trene kroppen på, samtidig som at jeg får kvalitetstid med Per Fredrik der vi kan skravle sammen om alt som skjer i livet.

Chloe er alltid med på tur og jeg tror det beste hun vet er å gå på tur. Da vi var på den første turen i dag fløy hun rett ut i vannet for å bade. Den bærta der elsker å bade. Haha! La ut en liten video på snapchat om dere vil se (stinablogg. 

TOPP – HER
TIGHTS – HER

Ah, her er det så fint! Kan ikke tro at vi bor så nærme steder som dette! 

TOPP – HER
TIGHTS – HER

 

Nå skal vi straks grille og se på film. Filmen vi så i går startet skikkelig bra, men jeg skjønner hvorfor den gikk rett til Netflix for å si det sånn. Slutten på den gjorde at vi satt der og bare “er du særrrrr?”. Den sluttet midt i en dramatisk og spennende scene liksom. Hele filmen handlet om at typ verden gikk under i USA, og man viste ikke om det var krig eller noe som helst. Og det fikk man heller aldri vite, fikk heller aldri vite om hovedpersonene overlevde eller ikke. Sjukt dårlig slutt. 

Men i dag satser vi på at vi finner en film med en litt bedre slutt enn det! Hehe! Gleder meg i alle fall skikkelig til grillmat. Skal grille marinert flintstek og lage en liten tomatsalat med rødløk og fetaost ved siden av, også litt honningmelon. Ah, det blir digg! Nå må Per Fredrik bli ferdig med å synge i studioet, for jeg har lyst på grillmat. Haha! 

8 kommentarer

Siste innlegg