Spa på en mandag!

Som mange av dere vet har jeg slitt med nakken min i mange år. I fjor var den så ille at jeg var sengeliggende store deler av tiden, fordi jeg hadde så vondt. Heldigvis fikk jeg fikset opp i det verste av det, men jeg må jo fortsatt være forsiktig med hva jeg gjør.

Om jeg sitter feil med hodet når jeg jobber eller kjører bil kan det få fatale konsekvenser. Det å se opp er jo det aller verste og jeg har blitt vandt med å være obs på det.

Meeen så jobbet jeg med å redigere en video for en uke siden og da så jeg mye oppover uten å tenke på det, og da var det gjort. Siden da har nakken min vært veldig vond. I dag var nakken min så vond at jeg faktisk ble helt svimmel når jeg skulle begynne å rydde i walk in closet mitt. Så da ringte jeg Farris Bad og booket en massasje time. Nå var det på tide å ta tak!

Etter massasjen gikk jeg innom de forskjellige saunaene i spa-avdelingen og bare slappet av og koste meg. Jeg er jo superheldig med at et så bra spa ligger 20 min unna der jeg bor. Burde jo egentlig dra dit mye oftere bare for å slappe helt av. For det jo virkelig godt for kropp og sjel. Det er jo ikke lov med telefon inne på selve spaet (heldigvis) så man får virkelig koblet seg helt ut fra hverdagens mas og kjas. 

Etter litt spa-tid var jeg skrubbsulten så jeg stakk innom restauranten og koste meg med litt blåskjell mens jeg så utover vannet. Så idyllisk!

11 kommentarer
    1. Det hørtes veldig deilig ut!✨ Håper det går bra med nakken din.💗
      Klem fra stooor fan, haha☺️

    2. Så bra det gjorde bedre for nakken din❤️👍🏼Du e sååå fiiiin som dele mye t oss!💕Et spørsmål om hudpleie er ka merke syns du e best og rimelig for pengene som hjelpe t tørr hud, sår og masse kviser i pannen. Mest i T-sonen, någe du anbefale å teste ut???💜💜Håper du svarer meg!!😍💕

    3. Eline: Takk takk 🙂 Litt usikker på hva som kan hjelpe akkurat deg, da jeg ikke kan alt om huden din. Skal lage et innlegg veldig snart med hele hudrutinen min, så du kan sjekke ut det når det kommer og se om du finner noen tips 😀

    4. Håper det kommer til å bli bedre det med nakken din hvis det hjelper så må jeg kanskje til sykehuset fordi det er noe galt med beina mine😭❤️🤞🏻👍🏻😘😍

    5. Har du virkelig så mye og tung sminke hver eneste dag? Når du sitter hjemme foran pcn? Og på SPA?? kjære vene. Men høres utrolig digg ut med massasje da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg