12 Ting jenter gjør!

💗Vi tar med altfor mye ting i veska. Solkrem, paraply, speil, sminke, sysaker, hårbørste, solbriller, og lista fortsetter. Men trenger vi egentlig noe av det? Sjeldent bruker vi noe annet enn bankkortet, og kanskje solbrillene. Men kjekt å ha med resten, bare sånn i tilfelle..! 

💗 Vi shopper fordi vi ikke har noe å ha på oss. Til tross for at skapet hjemme er stappfullt med klær.

💗 Om vi har på oss langermet genser på en varm dag. Er det fordi vi enten ikke gadd å barbere oss under armene, eller så glemte vi det. 

💗 Vi sender stygge selfies til nærme venniner, men til kjæresten gjør vi oss alltid litt ekstra fine.

💗 Vi sammenligner oss selv med andre jenter, selv om vi burde være fornøyd med oss selv akkurat sånn som vi er.

💗 Vi går alltid på do sammen. Selv om kun en av oss må på do.

💗 Selv om vi har 25 bh’er i klesskapet, er det kun 2-3 som blir brukt fordi de er enten super comfy eller så får du puppene til å se ekstra smashing ut

💗 Vi kan sitte på do i 20 min, selv om vi var ferdige etter 1 min. Rett og slett fordi vi begynte å scrolle igjennom instagram, også måtte selvfølgelig snapchat og facebook også sjekkes mens vi først var igang. Og før vi vet ordet av det sitter vi å ser DIY videoer på YouTube..

💗 Vi tar av oss bh’en det sekundet vi kommer hjem.

💗 Når vi kjeder oss sjekker vi kjøleskapet, men vi finner aldri noe godt. 15 minutter etterpå sjekker vi kjøleskapet igjen, selv om det fortsatt ikke er noe godt der.

💗 Om vi har en dårlig hår / sminkedag blir vi veldig frustrerte og i dårlig humør.

💗 Ser vi jenter vi egentlig syns er pene, finner vi alltid på en eller annen drittkommentar. 

 

 

💗Gjør du også noe av dette?💗

36 kommentarer
    1. Om jeg ser jenter som jeg syns er pene, gir jeg alltid en fin kommentar. Alle liker å høre noe fint om seg selv 🙂 kan med hånden på hjertet si at jeg aldri tenker eller kommenterer dritt til andre jenter. Det er viktig at vi er snille mot hverandre og trekker hverandre opp. Voks opp

    2. Kan du ta bilder på andre ting enn kun deg selv? Bloggen blir ensforming. Alle innleggene har 3-4 omtrent prikk like bilder av deg selv. Hva er tanken bak det egentlig?

    3. Hei Stina, Dette innlegget er morsomt :-)! Jeg gjør akkurat de samme tingsene alltid! Jeg kjenner meg igjen :-)! Jeg liker veldig bloggen din! Jeg leser hvert innlegg og gleder meg alltid på nye posts fra deg. Hold frem som du stevner! Ha en riktig god sommer! Hilsen Linnea.

    4. Er vel strengt tatt mer «normalt» å ikke barbere armene? Man kan ikke tro at en person går med langermet genser fordi den personen ikke har barbert armene. Strengt tatt for alt du og jeg vet kan den personen ha evt kutt, eller noe den vil skjule, eller rett og slett bare gå med langermet genser fordi det er det den personen foretrekker eller syns var fint. Du er veldig overfladisk i mange av liste innleggene dine og får det til å virke som at man «må» barbere alt som er. Vi er i 2018 vennen, der er ALT normalt, mange shaver ikke og mange shaver. Husk at du har mange unge følgere, og mange av de ser på deg som ett forbilde, da burde du være litt mindre overfladisk og faktisk si/vise at det feks er greit å ikke ha barberte armer, legger, lår u name it.

    5. .: Vil si at det er ganske normalt å barbere seg under armene jo 🙂 Vil ikke si at jeg er OVERFLADISK fordi jeg barberer meg under armene. Nå må du faktisk rulle inn 🙂

    6. Blir så irritert når jeg ser slike innlegg. Du bidrar med å fremme at jenter er dumme og materialistiske.. Nei «vi jenter» er ikke sur en hel dag hvis sminken eller håret ikke blir som den skal en dag. Slutt med denne dumheten med «ting vi jenter gjør», trodde vi var i 2018. Håper du forstår og slutter med dette.

    7. Jeg blir oppriktig lei meg når jeg ser slike innlegg. Hva er vitsen med dette? Vise verden at jenter bare er opptatt av sminke og hår? Du er mer enn dette Stina.

    8. Hei Stina. Ikke bry deg om slike sure høner som har ikke noe annet å gjøre enn å skrive dritt. Du er vakker og smart! Så fortsett med det du gjør, du er veldig flink! ❤️
      Jeg selv kjenner meg igjen i mye av det du la ut på bloggen 😊😊

    9. Hei Stina, Dette innlegget er morsomt :-)! Jeg gjør akkurat de samme tingsene alltid! Jeg kjenner meg igjen :-)! Men du glemte en vesentlig ting, å ta av trusen sin så snart vi jenter kommer hjem. Jeg tar alltid både bhen od trusen min av så snart jeg kommer hjem, da har jeg bare toppen min på meg ennå…
      Jeg liker veldig bloggen din! Jeg leser hvert innlegg og gleder meg alltid på nye posts fra deg. Hold frem som du stevner! Ha en riktig god sommer! Hilsen Linnea.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg