Bryllup, Gucci spons, Leie kontor, Flytte ++ Ukens spørsmål #215

annonse – Gucci, Nelly, Bangerhead

Er vesken fra Gucci sponset?
– Hehe, dette er det mange som har lurt på. Den har jeg altså kjøpt for egne penger. Men jeg har avtale med Gucci igjennom et av affiliate nettverkene mine som gjør at jeg tjener penger når jeg linker til Gucci. Hadde ikke sagt nei til å være sponset av de og, hehe! 

VESKE – HER

 

Hvor høy er du?
– Jeg er 160 cm “høy”. Hehe! 

 

Hva gjør du hvis du kjeder deg?
– Jeg har alltid en to-do liste med haugevis av ting jeg ønsker å gjøre, så hver gang jeg kjeder meg jobber jeg bare på den. Syns det er så bortkastet tid å bare sitte rett opp og ned og kjede meg, og ikke gjøre noe produktivt.

KJOLE – HER

 

Hei, jeg lurte på hva slags selvbruning bruker du? Er veldig blek i huden selv å nå når jeg går på cellegift så skal jeg være minst mulig i sola. Så hadde hvert greit med en selvbruning når alle andre får farge på kroppen nå:)
– Så trist å høre at du går på cellegift, sender deg alle varme tanker og håper det ordner seg for deg ❤️ Akkurat nå bruker jeg ikke selvbruning siden det er sommer. Men om vinteren bruker jeg det og da bruker jeg DENNE. Den skal bare sitte i 1-3 timer og gir skikkelig farge i cirka 7 dager. Min favoritt, og en flaske koster kun 99,- kr og den har rekker til mange runder. 

Har du noen gang vurdert å leie kontor i byen nå eller da du bodde i Oslo, sånn at du liksom kan komme deg ut litt og få litt variasjon og sånt?
– Jeg har tenkt på det før, men jeg har kommet frem til at det ikke er helt noe for meg. Jeg liker ikke å sitte inne på et kontor hele dagen, og om jeg føler for variasjon tar jeg heller med meg mac’en min på en kafé og jobber derfra. Mye mer inspirerende og da kan jeg til og med bytte på hvilken kafé jeg jobber fra. 

 

Du ser heeelt nydelig ut! Hvilken leppestift har du på deg her forresten?
– Tusen takk! Her har jeg på meg DENNE. Den bruker jeg nesten hele tiden, og det har blitt min favoritt den siste tiden!

Hvorfor bruker du ikke hvit kjole i bryllupet?
– Tror det er mange som misforsto når det kom til dette med kjolen og bryllupet som jeg var i, i helgen. Jeg var ikke bruden, og det er 1 år til jeg skal gifte meg. Når man er gjest i et bryllup skal man absolutt ikke ha på seg hvit kjole. 

 

Er det egentlig noen gutter som leser bloggen din, eller er det bare jenter?
– I følge tallene på google analytics så er det cirka 20% gutter her. Hey hey! Jeg blogger jo ikke baaare om ting som generelt jenter er interessert i, så begge kjønn er innom her. Selv om denne bloggen er ganske så rosa da, så jeg er ikke akkurat sjokkert over at 80% er girls! 

KJOLE – HER

 

Når flyttet du til Sandefjord, og er du glad for at du gjorde det?
– 1 juni var det hele to år siden vi flyttet inn i huset. Herregud det har gått så utrolig fort! Jeg er veldig glad for at vi flyttet hit, og jeg liker denne byen mer og mer for hver dag som går, og jeg oppdager stadig vekk nye steder som jeg liker her. Om dere har tips til ting å gjøre i Sandefjord er det bare å rope ut i kommentarfeltet, for jeg har fortsatt mye jeg ikke har oppdaget her! 

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

 

26 kommentarer
    1. Vakre Stina!! Lurer på om du kan anbefale noen gode hårprodukter? Måtte dessverre klippe meg ekstremt kort for litt siden, og lurer på om det finnes noen gode produkter som faktisk holder ord!?

    2. Om du ikke har vært på toppen av Mokollen, så må Pelle ta deg med dit 😍 Nydelig utsikt om kvelden!

    3. Først og fremst vil jeg si jeg elsker bloggen din 😍
      Mine spørsmål er :
      Kunne du hatt flere skjønnhets vidioer( sånn morgen rutiner eller kvelds rutiner evt)?
      Har du noen gang farget håret? Vis ja, hvilken farge?
      Kunne du hatt en vidio om hvordan man tar bra bilder? Du er alltid så sykt fin på bilder? 😍

    4. Synes vesken din var kjempefin Men du er ganske petite og hadde passet bedre en mindre størrelse kanksje❤️ Føler denne dekker mye av deg hvis du skjønner, uansett så digger jeg bloggen din. Keep it up😊

    5. Hvor får du inspirasjon fra? Har du noen hobby? Viss du skulle flyttet fra Sandefjord til et annet sted i Norge hvor ville du da flyttet? Har du en god drink og anbefale?

    6. I still get goose bumps from your engagement ring- it’s GORGEOUS! 🙂
      How is it in Norge? Do men get their ring in marriage and women get a second ring then?
      (In Finland both get engagement rings, men get often a simple gold ring and women can have diamonds or other stones. Then in marriage women get a second ring (men don’t) and that will be used together with the first ring, in same finger. The finger is usually the ring finger of left hand, but can be the right one too). <3

    7. Oppvokst i Sandefjord og bodd der hele livet, flytta til Oslo i April og må si at jeg savner SFJ utrolig mye!!!! Veldig veldig fin by og jeg skal absolutt tilbake!

    8. Elsker bloggen din!!😍😍Du e så fiiiiin, peeen og nydeeeeliiig!!!😍😍😍😍😍😍😍😍❤️❤️Hvordan blir man kvitt sår og masse kviser i pannen for eg hate de, og vil ikkje bruke så mye sminke men vil dekke rødheten i fjeset😄? Noen produkter til rimelig pris du vil anbefale ungdommer? Bruker ikkje mye sminke på sommeren da vil eg at huden skal få puste👍🏼😊Håper du svarer på min lange kommentar!!😁😊💕

    9. Vakre Stina🌻har du noen tips på hvordan man får litt renere hud altså kviser osv,sliter med mye kviser og urenhud😔med de beste hilsener johanne🌻👑ps love you du er den beste bloggeren og youtuberen i verden💕🌸🎀

    10. Gleder du deg til å se deg selv på bloggerne? Jeg gleder meg til å se, å bli bedre «kjent» med deg! Vet du forresten når det kommer på TV?

    11. Kunne du tenke deg å ha border collie eller toler hvis du ikke hadde likt pappelon???Ps.Du er veldig pen🌸

    12. Har du noen ideer når man skal starte en blogg? Har tenkt på det lenge men, vet ikke helt hvor jeg skal starte. Du har inspirert og det ser ut som at det går veldig bra med bloggen din.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg