8 Gleder i hverdagen!

Ofte er det lett å glemme hverdagens gleder. Vi er så opptatte av å glede oss til helgen, at vi helt glemmer bort uken. Livet består av flest hverdager, så hvorfor ikke nyte de litt mer? Sett litt mer pris på de små og koselige tingene som skjer i hverdagen. Jeg vil gjerne høre hva du liker best med hverdagen! Her er det 8 tingene jeg liker aller best med hverdagen.

Lese
– Å sette seg ned forran en pc og lese igjennom favorittbloggene mine, er så avslappende og en fantastisk måte å koble ut på. Noen av mine favoritter når det kommer til blogger en Kissies, Caroline Berg Eriksen og Kenzas. 

 

To do lista
– Den følelsen når man endelig er ferdig med den milelange to-do listen og man kan synke godt ned i sofaen forran tv’en, da er det god stemning. 

 

Trening
– Jeg trener for det meste i hverdagen, og det gjør hverdagen så mye bedre. Den herlige endorfin følelsen man  har i kroppen etter en god treningsøkt skal det mye til å slå!

Kaffe
– Å starte morgenen med en stor kopp kaffe, gjerne med litt melk oppi, er virkelig hverdagslykke på sitt beste. 

 

Roser
– Nye ferske roser i hjemmet er virkelig noe som får meg i godt humør. Det pynter opp, dufter fantastisk og gir en beroligende og fin følelse.

 

Rent hus
– Duften av et rent hus er det få ting som slår. Det er så deilig når vaskehjelpen har vært innom og det er helt rent og ryddig, og man slipper å ha det helt kaotisk rundt seg. 

 

Sol og grilling
– Det er så deilig og varmt vær ute nå, og det må vi virkelig nyte til det fulle. Jeg elsker de dagene der Per Fredrik og jeg griller ute i solen midt på dagen. 

 

Café
– En av mine hverdagsgleder er å stikke innom en koselig kafé med en venninne, slappe av og skravle mens man nyter en stor kopp kaffe.

 

Hva er dine hverdagsgleder?

9 kommentarer
    1. When I come home and I’m tired, the weather has been bad, grocery bags are heavy and everything seems a bit gloomy, my two cats come to door to greet me. They are always so happy to see me and so full of love. And just like that the day is instantly much better! <3

    2. Hver gang jeg skal lese bloggen din står det at det oppstod et problem deretter blir siden lukket. Lurer på om det er flere som opplever dette. Veldig synd for jeg vil gjerne få med meg alle innleggene dine 🙂

    3. Til deg over her, dette skjer med meg også sykt mange ganger! Jeg logger inn via safari på mobilen, ikke via Insta og snap!

    4. Du skriver ti ting, og i innlegget er det åtte ting og i overskriften sier du åtte. Lurt å lese over?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg