Slik blir jeg kvitt kviser og får fin hud!

annonse – produkter er kjøpt selv, men linkene er annonselinker

Jeg får ofte spørsmål om hvilke ansiktsprodukter jeg bruker i min hudpleie, og spesielt ansiktsmasker. Jeg har testet mange forskjellige ansiktsmasker og har funnet mine favoritter. Disse tre favorittene har jeg brukt fast i en veldig lang periode, og de gir virkelig resultater. 

Jeg bruker masker cirka to ganger i uka, og da kan det fort blir dyrt i lengden om jeg skal bruke enkeltpakker, så jeg kjøper heller tuber som inneholder masker til mange ganger. Da blir det mye billigere, og for min del blir det lettere å gjøre det til en fast del av hudpleierutinen min.

Origins clear improvements 

Renser porene – Denne bruker jeg kun en gang i uken, og den renser virkelig opp i porene. Den har en magnetisk måte å dra opp all “dritten” fra porene, og gjør at man får mindre kviser. Selv merket jeg stor forskjell etter at jeg begynte å bruke denne, og porene mine er mye mer “renere” nå.

Bruk: Denne masken starter jeg alltid med, og den tar jeg som oftest på kvelden etter at har renset huden min. Jeg passer på at huden min virkelig har åpnet opp porene også legger jeg på masken, venter til den har tørket inn 100% (cirka 20 min) også skyller jeg den av med lunkent vann. 

🌸MASKE – HER🌸

Origins drink up intensive 

Ekstrem fuktighet – Denne masken gir altså så mye fuktighet og pleie til huden at det er helt vilt. Siden man sover med masken får den virkelig pleiet huden skikkelig, og jeg våkner alltid opp med frisk og glødende hud, som har blitt healet og ser mye bedre ut enn den gjorde kvelden i forveien. 

Bruk: Denne bruker jeg cirka to ganger i uka og den sover jeg med hele natten. Jeg har et mykt håndkle som jeg legger på puta og da er det null stress å sove med den.

MASKE – HER

Origins drink up

Kjapp fuktighet – Denne masken gir mye fuktighet på kun 10 minutter. Selv pleier jeg å bruke den de morgenene som jeg ser at huden trenger ekstra fuktighet. Den gir virkelig huden et løft når huden trenger det.

Bruk: La masken være på i 10 min på nyvasket hud, gjerne enda lengre om du ønsker det. 

MASKE – HER

Så det var litt om mine favoritt ansiktsmasker. Disse må jeg alltid ha i skuffen på badet, og de har vært mine favoritter så utrolig lenge! Håper du likte tipsene og fortell meg gjerne om du har en favoritt ansiktsmaske jeg bør teste ut! 😃

 

8 kommentarer
    1. Bruker selv disse maskene! Er kjempe fornøyd! Nattmasken er helt fantastisk! Har prøvd flere produkter fra dette merket og er til å anbefales på det sterkeste😃

    2. Er det mulig å få kjøpt i butikk? Pappa er veldig kritisk til å kjøpe ting på nettet og får mest sannsynlig ikke lov da❤️ Elsker deg veldig forresten, du er et stort forbilde for meg og lyser opp hverdagen min med utrolig bra innlegg og et alltid smilende fjes❤️❤️

    3. Tusen takk, har savnet et sånt innlegg 🙂👍🏻❤️ Du er forresten den bloggeren som er flinkest til å markere annonser o.l (selv om du har kjøpt selv, men det gjør deg bare ekstra nøye og ekstra troverdig) 😊 Kjenner at jeg har tillit til deg, noe jeg ikke har til noen andre bloggerne. Det du skriver om får jeg faktisk lyst til å kjøpe 🙂 Så du er kjempe flink, synes du er utrolig dyktig, inspirerende og profesjonell 🙂👏🏻

    4. Ingvild: Så hyggelig å høre 🙂 Syns det er viktig å markere annonser både fordi loven sier det, men også fordi jeg vil være 100% ærlig med dere. Er nok av shady bloggere der ute, og jeg vil ikke være blant de 😛

    5. Eg elsker Emma S sin Enzympeel- den føles som man har vært hos hudpleier og huden føles utrolig ren etter bruk. Kun 1 minutt skal den sitte på før den skylles av og så gjerne serum og nattkrem eller bare nattkrem. Eg bruker ikkje denne på dagen når eg skal ut for man kan bli litt rød,men man kan sikkert gjør det og så bare vente til rødheten er borte. Eg bare liker at den virkelig utnytter nattkrem til det fulle når huden er så ren. Brukes 1 gang pr uke. Annehver uke for dem med sensitive hud. Fet hud kan tåle den 2 ganger pr uke -event kan man bruke den 3 dager på rad for å hjelpe på arr om man har en fetere og acne hud. Den type hud skal ikkje skrubbes og da er denne perfekt 🙂
      Emma s har også nattmaske og eg har en slik fra origins som du har til natten -helt supert.
      Emma s sin oxygen mask er også deilig for MASSE FUKT, kan fint brukes etter Enzympeelen. Denne blåser seg opp på huden og vaskes av etter en stund før man tar på krem Elsker masker <3 flott inlegg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg