Favoritt trend denne sesongen!

annonse – nelly

I fjor begynte trenden med olaskjørt å snike seg inn i motebildet, i år har det virkelig eksplodert! Nå har shortser blitt byttet ut med olaskjørt, og man ser olaskjørt bli brukt til alle anledninger og det florerer av diverse design. Selv har jeg blitt helt hekta på denne trenden og har flere olaskjørt hengende i skapet. Senest i går kjøpte jeg et nytt, hehe! 

Rundt på nettet er det så mange fine skjørt, og om du ikke har funnet din favoritt enda, kan du finne en nå. Jeg har plukket ut 9 favoritter fra Nelly som jeg bare elsker! Her er det veldig forskjellige design, som kan passe alle! 

HER  /  HER  /  HER
 

HER  /  HER  /  HER
 

HER  /  HER  /  HER

 

Liker du olaskjørt? 💙

6 kommentarer
    1. Nå har du sykt fine inlegg! Jeg kjøpte et olaskjørt i dag som ser kort ut men går nesten på knærne. Hahah LOL! Uansett det der lange skjorte var ikkrøe så fint synes jeg! Men jaja alle har sine meninger right?

    2. Jeg eier ikke et eneste olaskjørt, men ønsker meg det. Synes det er så fint. Synes de er så fine på Nelly. Min favoritt nettbutikk 😄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg