Life hack på treningstur!

I dag var det helt fantastisk vær (whats new? lol), så jeg tok med meg Chloe ut på en skogstur. Som jeg snakket om på bloggen i går prøver jeg å bygge opp kroppen min igjen, så i dag tok jeg en lang og god skogstur for å komme et steg nærmere å bli trent. Det er jo helt sinnsykt fint i skogen nå, og jeg møtte kun på en person på hele turen, så det var virkelig helt fantastisk! 

Chloe elsker å gå på tur og selv om det er varmt klarer hun seg veldig bra i varmen. Har alltid med ekstra mye vann i drikkebeltet mitt som hun får vann fra, også stopper hun jo i bekker langs veien for å vasse og drikke enda mer vann.

Når jeg går tur med henne i skogen fester jeg alltid båndet hennes til drikkebeltet mitt, så jeg slipper å holde i båndet hennes hele turen. Føler liksom at jeg ikke klarer å gå skikkelig om jeg må holde båndet hennes hele turen, om dere skjønner? Haha!

Det er mitt lille treningshack og det er virkelig genialt. Husker før i tiden da jeg gikk med hundene til foreldrene mine, og jeg alltid hadde båndet dems som et belte. Omg, det ga virkelig medfart for å si det sånn. De dro meg rett opp alle bakker! Chloe derimot er det ikke like mye kraft i akkurat 😅

Når jeg kom hjem fra turen var jeg sykt sliten, og derfor har det ikke blitt noen oppdateringer før nå. Har rett og slett ligget rett ut. Skjønner ikke hva som skjer med kroppen min, men den er virkelig ikke i form helt enda for å si det sånn. Gleder meg til jeg blir i bedre form igjen 😃

5 kommentarer
    1. Lizbeth Osnes: Hehe, ja man kan ikke akkurat ha en svær og sterk hund om man gjør det. Funket med border collie da. Men aner ikke hva slags hund du har 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg