Nye sommer-klær fra Nelly

Reklame | Nelly

For en liten stund siden fikk jeg en gigantisk pakke fra Nelly med sommerklær. Jeg har allerede vist dere noen av plaggene (HER), og nå tenkte jeg å vise dere resten av klærne. Fikk også noen treningssko som jeg vil vise dere senere. De er så sinnsykt fine!  Klærne jeg fikk var en blanding av kjoler og topper  som er perfekt nå om sommeren!

TOPP – HER

Denne gule toppen er bare så søt og fin! Har fått helt dilla på den, og det er jo ikke første gangen dere ser den her på bloggen! Hehe!

 

GENSER – HER

Denne toppen har jeg i nesten samme variant bare at den andre er en body. Jeg elsker disse toppene og bruker de så mye. De er jo super basic og sitter veldig fint, så de passer sammen med nesten alt! 

 

TOPP – HER

Altså, hvor søt er ikke denne Barbie toppen? Elsker topper som det står Barbie på, og denne er intet unntak!


TOPP – HER

Super søt og basic topp. Love it! KJOLE – HER

Altså, hvor romantisk og fin er ikke denne kjolen? Perfekt for både date night og kvelder man er i litt spansk humør. Rebecca skal ha spansk tema på bursdagen sin senere i sommer, og denne kjolen passer jo perfekt! 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg