Endelig sommer-ferie! + Planer fremover!

Nå ligger jeg rett ut i sofaen på verandaen og bare slapper helt av. Endelig er jeg ferdig med alt jeg måtte gjøre i juni, og nå kan jeg endelig slappe av fremover. Juni var ekstremt hektisk med med 28 filmdager og møter på bare 30 dager.

Det er jo på toppen av det å blogge 3 ganger hver eneste dag og også lage innhold til YouTube kanalen min og Snapchat. Så det har mildt sagt vært ekstremt hektisk.

Nå er endelig det verste av kaoset over, og nå kan jeg endelig konsentrere meg 100% om bloggen og YouTube igjen. Det blir deilig! Jeg spurte dere på snapchat for noen dager siden, om hva dere ville at jeg skulle lage videoer om, og jeg fikk inn hundrevis av snapper fra dere med utrolig mange gode forslag.

Så jeg har skrevet ned alle de gode forslagene, og fremover skal jeg filme inn masse videoer så jeg kan begynne å forhåpentligvis legge ut videoer 2 ganger i uka. Har så lyst til å lage mye mer innhold til YouTube, for det er så gøy og blir alltid tatt imot så bra, så det er en av planene mine for sommeren.

Men akkurat i dag skal jeg bare slappe helt av. Jeg skal spise masse is, nyte det gode været og bare ligge rett ut hele dagen. Det kjenner jeg at kroppen min trenger nå, for herregud jeg er sliten.

Jeg merker at jeg må virkelig bygge opp kroppen igjen etter at jeg var utbrent, for jeg har en lang vei å gå før jeg er 100% tilbake i god form igjen. Nå som jeg har mer fri kan jeg endelig konsentrere meg om det, og det trengs. Hehe!

Nå skal jeg hente meg en is i fryseren og bare slappe av litt mer!

8 kommentarer
    1. Heiii jeg elsker kanalen din og bloggen din, jeg vil møte deg og d kan jeg kanskje fordi jeg skal til Sandefjord i juli altså 20 juli… Ønsker og møte deg da, hilsen din aller største fan Thara 😘

    2. Hei, kan du fortelle hvordan du og Rebecca ble kjent i neste ukens spørsmål? 🙂
      Hun er forresten så utrolig søt og pen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg