Siste filming med Bloggerne

annonse – nelly

I dag har vi filmet sesong avslutningen med Bloggerne. Det har virkelig vært en utrolig reise vi har vært på, og jeg har tatt de med på så mye det siste halvåret. Jeg har grått foran kameraet, blitt fridd til foran kameraet og delt mine innerste tanker foran kameraet.

Jeg har virkelig jobbet med en fantastisk gjeng som har gjort det mye lettere for meg å åpne meg opp skikkelig. Både filmerne og regissørene har vært sinnsykt flinke, og det har virkelig vært gøy å jobbe med de. Selv om det har jo ikke føltes ut som jobb engang, for vi har jo blitt skikkelig gode venner! 

TOPPHER
 

I dag filmet vi sync som er et slags intervju der vi snakker om forskjellige filminger og vi gjorde en oppsummering av sesongen. Sykt å tenke på hvor mye som har skjedd bare siden januar. Jeg gleder meg så mye til det kommer på tv’en og dere endelig kan se mye mer av livet mitt. Dere får bli kjent med meg på en mye mer nær og ekte måte, og takket være Anja som er super flink regissør får dere se meg åpne meg opp skikkelig. 

TOPPHER

 

Nå skal jeg ut og spise litt lunsj med Per Fredrik som en liten markering på at denne sesongen er avsluttet. Det er jo også 30 varmegrader i skyggen i dag, så det må nytes! 

11 kommentarer
    1. Gleder meg til å se og til å få enda mer inspirasjon fra deg! Du virkelig inspirerer meg på bloggen din og jeg er sikker på at jeg blir enda mer inspirert når jeg ser deg på bloggerne. Du er min største inspirasjon og motivasjon for at jeg selv kan holde bloggen min gående. Det virker som du har et interessant liv, noe jeg gleder meg veldig til å se

    2. Gleder meg til å se deg på skjermen! Se en mer avslappende og ekte Stina enn den uptight’e vi ofte ser her på bloggen:) ikke noe hate, er jo bare en fasade og det skjønner alle! Derfor blir det gøy å se deg mer ekte <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg