Årets første grillfest!

I går hadde vi årets første sommerfest på verandaen. Vi ble en stor gjeng med gode venner, og det ble så koselig! Vi hadde jo fest på akkurat samme dato i fjor, så det var litt gøy at det havnet på samme dato i år. Kanskje det blir ny tradisjon? Sankthanshelgen blir nok i alle fall ny tradisjon!

Jeg hadde lagd mine signatur jello shots. De er farlig gode, og selv om jeg lagde sånn 120 shots, ble nesten alle spist opp. Haha! Det sier jo litt om hvor gode de er! Har lagt ut oppskriften på de her på bloggen før som du kan sjekke ut HER.

Det ble full grilling med Bloggerne crewet på slep. De filmet nesten hele kvelden. Så følg med til høsten, så får dere så enda mer fra festen! Hehe!

Dere som så gårsdagens innlegg så vel kanskje hvor vanskelig det var å komme seg oppi denne stolen? Omg. Vi holdt på i sikkert 10 min for å komme oss oppi stolen, og vi lo så vi nesten gråt til slutt! 

Rebecca og jeg hadde pyntet opp med masse lyslenker og når det endelig ble mørkt lyste det opp så fint! Det tok jo sin tid før det ble mørkt. For i går var typ årets lengste dag, så det var såvidt at solen gikk ned.

Alt i alt ble det en sykt koselig grillfest og det var så koselig å se igjen alle sammen. Dette er bare en av mange fester vi kommer til å ha på verandaen i sommer. Det er jo så morsomt slike fester!

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg