Første gang siden jeg var 12 år..!

annonse – dnt

Fra i går til i dag har jeg vært på hyttetur sammen med Rebecca, Chloe og United Screens. Vi har spilt inn en episode til et annonsesamarbeid, og det har vært så gøy! Vi dro på en hytte som ligger rett utenfor Sande i Vestfold. For å komme dit måtte vi bruke robåt.  Jeg har vel ikke vært i robåt siden jeg var 12 år, og da jeg fikk streng beskjed av bestefar “Ro finere så du ikke skremmer fisken”. Haha! Hva betyr det liksom? 

Jeg fikk i alle fall testet ut roingen min, og det var ikke akkurat stort å skryte av. Jeg klarte å ro et stykke, også tok de andre over. Thank god! Vi kom oss omsider til en superkoselig hytte der vi hadde skikkelig hyttekos med taco og masse skravling. Alle sammen ble enda bedre kjent, og det var så koselig! 

Chloe storkoste seg på tur! Hun har aldri vært ute i båt før, så jeg var litt redd for hvordan hun til å takle det. Hun var sykt redd de første 10 sekundene, også elsket hun det. Hun stod og tittet rundt mens vinden blåste i håret hennes. Så fab! Hun elsket også å være på hyttetur med masse mennesker.

Hun fikk til og med rusle fritt rundt ute når vi var ute. Det får hun aldri til vanlig! Men her var det ikke noe biler eller farlige ting, så da fikk hun gå rundt på egenhånd. Ble overrasket over hvor lydig hun var. Det var bare å plystre på henne så kom hun med en gang!

Alt i alt ble hytteturen super koselig og det virkelig mersmak. Skal ikke se bort ifra at det blir flere hytteturer fremover! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg