Klar for hyttetur!

annonse – dnt

I dag skal jeg på hyttetur med Rebecca og United Screens. Rebecca og jeg skal ha girls night, så det blir skikkelig koselig! Vi skal lage taco og sove på en skikkelig fin hytte, så det blir spennende! Hytten ligger på en øy, så jeg tenkte å ta med enhjørningen og kjøre på den over. Er ikke det genialt?

Neida, jeg skal selvfølgelig ikke det. Vi skal bruke robåt over altså. Haha! Chloe skal forresten også være med så da blir det ekstra jentetur. Hun har aldri vært på båt, så det er jeg så spent på å se hvordan går. Vi krysser fingrene for at det går fint! 

Nå må jeg nesten runde av, for jeg skal hente Rebecca om en halvtime, og først må jeg kjøpe ny kosedress. Så nå begynner jeg å få litt dårlig tid. Det har blitt så standard meg i det siste. Før var jeg alltid tidlig ute, nå derimot; alltid sen. Haha!

 

🦄☀️🏝

7 kommentarer

Siste innlegg