New in from Nelly

Reklame | Nelly

I går fikk jeg en gigantisk pakke i posten fra Nelly med massevis av nye klær og sko. Jeg fikk rundt 18 forskjellige ting, så jeg må dele opp innleggene jeg viser alt frem i, så det ikke blir for mye på en gang. Er litt too much å ha et innlegg med sånn 30 bilder. Haha! 


KJOLE – HER


JAKKEHER

KJOLE HER

Denne kjolen er så søt! Gleder meg så mye til å bruke den i sommer! 

KJOLEHER

Denne kjolen elsket jeg! Så utrolig fin og perfekt til lange sommerdager. Føler den egentlig passer til både fest og hverdag! 

Dette innlegget er forhåndsskrevet, for nå er jeg langt inne på skogen på skogstur. Forhåpentligvis har jeg klart å komme meg innover og når dette innlegget blir publisert holder jeg nok på å sette opp telt. Jeg aner ikke om det er 4G så langt inne i skogen. Hvis det er det har dere nok sett noen oppdateringer på snapchat innen nå. Lover å ta masse bilder og dele med dere i morgen! 

7 kommentarer
    1. Hei Stina!
      Har sett på den siste kjolen en stund og har planer om å kjøpe den. Den ser utrolig fin ut, men jeg er usikker på størrelse. Hvilken størrelse har du?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg