Nytt basseng!

Reklame | Coolstuff & Nelly

I går satt vi endelig opp det nye bassenget! Jeg kjøpte det for en ukes tid siden da jeg var ute og shoppet med Rebecca, men jeg har ikke hatt tid til å sette det opp før i går.

I fjor hadde vi et ganske stort basseng på hele 6500 liter, men det rakk aldri å bli varmt siden det var så stort. Så vi endte opp med å bare bruke det 2-3 ganger i løpet av hele sesongen.


KJOLEHER

Den smellen ville jeg ikke gå på i år, så jeg kjøpte et basseng som er nesten halvparten av det. Det er en god del mindre, men forhåpentligvis rekker det å varme seg opp mye mer så vi faktisk kan bruke det. Er jo lite vits i å ha et svært basseng om det ikke blir brukt. Hehe! Dette bassenget er jo en midlertidig løsning frem til vi skaffer noe skikkelig. Men det funker sikkert helt greit i mellomtiden! Det viktigste for meg er at det er plass nok til en bademadrass jeg kan ligge oppå og sole meg på ☀️🦄🌈

UNICORN – HER  /  FLAMINGO – HER (KUN150,- KR) 

Jeg har kjøpt inn litt nye pool floats i år. En unicorn måtte jeg selvfølgelig ha! Jeg kjøpte også en ny flamingo siden jeg klarte å ødelegge den gamle. Hehe! Kjøpte også en glitterring som var sykt fin. Den har løs konfetti inni seg, som danser rundt. Så fint! Fikk også helt dilla på små pool floats til å ha drikke i, så det ble en god del nye der! 


KJOLEHER

Gleder meg til å bade masse i bassenget i år! Krysser fingrene for at det blir mer fint vær fremover ☀️💦

20 kommentarer
    1. Så herlig! Jeg kjøpte det du hadde i fjor (haha, tenk at jeg faktisk husker det! Klapp på skulderen) for en måneds tid siden, ser liiiitt mørkt på å få brukt det noe særlig, nettopp fordi det ALDRI blir varmt, haha.

    2. Oh wow, I love the little pool floats! 🙂 Crazy cute! I need those… even though I have no place for them (not even a bathtub)! Haha!

    3. Et lite tips😊
      Hvis du hadde hatt tid så kunne du ha laget en lite platting der? Sånn at bassenget står rett.. bare et tips ikke noe hate eller noe👍🏼😊😊

    4. Ville kjøpt et sånt blått basseng med stive kanter som selges overalt (rusta, jula, biltema, europris, netthandelen osv). Bygget en platt der du har bassenget nå, og satt det der. Eller bare hatt det du har nå på værandan. Med trekk over for å slippe døde innsekter, fuglebæsj og blader. Samt på en platt drar du ikke med deg så mye kress oppi bassenget.
      Anbefaler varme matte, en matte som hviler på vannet når bassenget ikke er brukt, varmer bassenget raskere og holder på varmen. Eller brukt en liten tusenlapp på en varmepumpe, voila!
      Men med et litt mer «permanent» løsning ville jeg satt med inn i hvilken ph verdi vannet skal holde, rensing av bassenget og klor. For sånne basseng er uten noen hjelp veldig uhygenisk🙈 men bader man aldri i det slipper man jo det problemet.
      Men er jo gøy med stort basseng, så kan man innvitere venner. Å hq poolparty!
      Bare noen tips fra meg som har hatt stort basseng flere ganger. Nå har vi byggd platting rundt bassenget sånn at det virker som et permanent basseng, og til høsten er det bare å ta ifra hverandre bassenget å lagre det i garasjen. Å sette det opp til neste år

    5. Æææ de baderingene er jo helt crazy søte! Må ha de!! Sykt digg med basseng, det blir vel en del brukt fremover!

    6. Svigermoren min har sånn basseng dere hadde ifjor! Satte det opp for 3 uker siden og nå er det 34 grader i bassenget pga varmepumpe, det ble vell 28 grader på en uke i bassenget! Det var 38 grader i det, men da måtte vi slå av varmepumpen! Så anbefaler deg å vurdere et sånn basseng dere hadde i fjor og sette det på en platting.
      Har hatt sånn basseng i mangen år selv når jeg var liten, elsket det❤️

    7. Vis du skal kjøpe et nytt basseng burde. Du kjøpe 20 000 liter basseng det har jeg og man kommer ikke til å angre man kan også bestemme varmen på det

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg