5 Beauty hacks

Reklame | Boozt, Ellos, Nelly

Eurax – Dere som ikke har hørt om dette før; dette er en stor game changer. Helt siden jeg var liten har jeg alltid blitt spist opp av mygg. Store myggstikk som klødde verre en du kan tenke deg. Mamma hadde redningen. Eurax. Det er et middel du får kjøpt reseptfritt på apoteket, og er et middel som gjør at man ikke klør. Jeg har det alltid med meg i veska, sånn at jeg kan smøre inn myggstikket så fort jeg får det, og unngår store arr etter myggen. 


KJOLE HER

Død hud på føttene – Nå er det virkelig sesong for å vise frem føttene. Meeen, det er ikke særlig elegant og pent å komme med føtter som har sprukket opp på hælene fordi det er så mye død hud der. Selv er jeg nøye med å file føttene mine flere ganger i uken, så jeg bare kan ta litt og litt. Men om du ikke er like nerd på det som meg har jeg løsningen for deg. Fotmaske. Du tar på masken på føttene og lar den være på en time eller to (følg bruksanvisningen), og etter cirka en uke faller all den døde huden av. Jeg har prøvd det selv flere ganger i perioder der jeg har latt det blir litt for mye død hud, og det er helt sinnsykt hvor bra det funker. All den døde huden blir borte, og man får helt babyhud på føttene. Så deilig! En superbra fotmaske finner du HER fra Skin Republic.

Plaster i veska – Nå som det er sommer bruker jeg mye høye hæler og sandaler. Da kan det fort bli gnagsår. Det er jeg alltid forberedt på. I sminkeposen min som ligger i veska har jeg alltid gnagsårplaster og vanlig plaster. 


KJOLE HER

Selvbruning – Jeg liker å få litt ekstra farge ved å bruke selvbruning. Da slipper jeg å utsette huden for farlige solstråler og det er kjapt og enkelt. Men, hvor ofte blir man ikke superbrun på hendene og i ansiktet, også er resten av kroppen helt medium brun? Selv har jeg gått på den smellen at hendene er så brune at det ser helt teit ut. Løsningen; ta på selvbruning på hender og ansikt de siste 30-45 minuttene av tiden selvbruningen er på. Da blir det cirka samme farge som resten av kroppen. Min favoritt selvbruner har jeg brukt lenge, både fordi den er dødsbra men også fordi den er sykt billig. Du finner den HER og den er fra Cocoa Brown.

Solkrem – Nå som det er veldig varmt ute er det viktig å huske solkrem. Selv husker jeg det alltid når jeg har satt meg inn i bilen og gjerne kjørt i 10 min. Den er så kjip! Ofte har jeg ikke tid til å snu rundt, så da må jeg gå uten solkrem. Vel, jeg har en løsning. Jeg la en i bilen her om dagen, og jeg er sååå glad for det!

☀️❤️☀️

10 kommentarer
    1. Et annet tips som funker knall mot myggstikk er deodorant 😀 leste om det en plass og prøvde det ut når jeg ikke hadde eurax tilgjengelig. Funket nesten bedre synes jeg, og raskere enn euraxen gjør.

    2. Digger bloggen din, men syns det begynner å bli i overkant mye lister med «5 tips mot» «10 ting du ikke visste» «8 ting jeg hater» osv. Selvfølgelig, det er fint med sånne lister innimellom, men nå i det siste har bloggen din bestått av omtrent bare det!

    3. Jeg liker sånne lister, jeg. Når du blogger tre ganger om dagen, går man jo fort tom for ideer. Derfor synes jeg det er greit med lister. For selv om du er blogger, skjer det jo ikke noe spesielt hver eneste dag:)

    4. Har sett på slike fotmasker flere ganger før, men får helt fnatt av tanken på å måtte riv død hud av foten! Er du sikker på at huden detter av av seg selv? Får du ikke nooia?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg