Vi har kjøpt nytt basseng!

Wow, denne dagen har bare sust avgårde! Dette er første gangen jeg setter meg ned siden frokost. I dag har jeg vært fullt opptatt med å filme inn en annonsevideo og gjøre masse ting på den.

Også har vi kjøpt nytt basseng, så det gikk plutselig litt for mye tid til å sette det opp. Der vi satt det opp er det jo virkelig ikke rett, så det er en stor challenge å få bassenget til å bli noenlunde greit der. Tror ikke det blir noe særlig bra, meeen vi får bare krysse fingrene! Hehe! 

Dagen i dag startet jeg i alle fall med en gåtur med Chloe ned til stranda som er like ved. Der er det virkelig nydelig og jeg elsker å gå ned dit. Det er ikke sånn superlange turen, så den er perfekt om morgenen før energien kicker inn for fullt. Også er det jo helt magisk å starte dagen med dette synet. Da blir man i litt ekstra godt humør! 

Nå skal jeg spise litt, også skal jeg ut og dra litt rundt i bassengkantene og prøve å få det til å bli så bra det kan bli. Skal prøve å lage en oppdatering i morgen på hvordan det blir!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg