Photoshoot med Bloggerne!

I dag har jeg vært på photoshoot med Bloggerne. Vi har tatt pressebilder til den nye sesongen, og det var veldig gøy! Jeg kjente at jeg var litt rusten i photoshoot gamet, men jeg ble fort vandt med det. Hehe!

Alle Bloggerne fra sesongen (med unntak av Annijor) var der, og vi tok masse bilder sammen. Det er jo en utrolig koselig og kul gjeng med bloggere jeg er med!

Julianne og Anne Brith kjenner jeg jo godt fra før, så det var koselig å se igjen de! Caroline og Jørgine har jeg møtt et par ganger før, og det var skikkelig hyggelig å bli enda bedre kjent.

Kristine er den eneste bloggeren jeg ikke har møtt før av gjengen, så jeg var spent på å se hvordan hun var. Eneste jeg har å si er; super koselig jente! Så herlig!

Vi tok massevis av bilder sammen som skal bli brukt da Bloggerne lanseres til høsten. Gleder meg så utrolig mye til å se hvordan denne sesongen blir. Vi er jo 7 veldig forskjellige mennesker, så jeg er sikker på at det blir en interessant sesong. Jeg er ikke helt sikker på hva de andre har filmet til sesongen, men jeg har jo delt både forlovelse, bursdagsfest, bryllupsplanlegging, mimring med barndomsvenner, litt grining og mye mer.

Gleder meg til det kommer på skjermen! Dere kommer til å få se en helt ny side av meg, og bli mye bedre kjent med “Stina” og ikke bare “Stinablogg”. 

Per Fredrik var med på photoshoot i dag, og vi tok både parbilder sammen og ble filmet sammen. Vi startet hele shooten med å ta parbilder med Anne Brith og Erik, og de skal settes sammen med alle de andre Bloggerne til et gruppebilde. Superspent på å se hvordan det blir, for alle må jo photoshoppes sammen. Hehe!

Nå er det ikke mange gangene igjen som vi skal filme med Bloggerne crewet. Gruer meg til sesongen er ferdig med å filme for jeg kommer til å savne den gjengen så mye! Jeg aner forresten ikke om det blir noe sesong 2 på meg, så jeg nyter det så lenge jeg kan! Vi får bare krysse fingrene! 

14 kommentarer
    1. Gir du beskjed noen dager før sesongen starter, og når klokka den hår på tv? Hadde vært så artig å få se deg på tv

    2. Ser så frem til å følge med på bloggerne til høsten:)
      Kan du legge ut flere antrekksbilder? Savner det:)

    3. Hvor mange ganger har de filmet hos dere… å hvor mange episoder kommer det til å bli i den neste sesongen ( der du er med)

    4. Den gule kjolen du har på et par bildene var helt nydelig 🙂 Håper det går greit at jeg spør om hvor den er fra? 🙂

    5. Spørsmål til ukens spørsmål: Hva synes du om den nye sangen til Mads Hansen? I og med at han synger om plastisk kirurgi og de som fikser på utseende sitt🤔 😍elsker bloggen din😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg