Ukens planer!

Den uken som starter i morgen, og egentlig hele måneden er så travel at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Dette er uten tvil den mest travle måneden i året. Heldigvis er det mye spennende og gøy som skjer denne måneden, så det går greit at det er travelt! Det blir mye Redbull og lite avslapning denne måneden. Fra første juli blir det mye mer rolig, så da får jeg heller slappe av da 😅☀️🌈

Noe som jeg syns er gøy å lese på andre sine blogger, og som jeg har lyst til å begynne med en gang iblant er å fortelle dere ukens planer, hver søndag. Da forteller jeg alt jeg skal gjøre i uken som kommer, så kan dere jo se om det er noe gøy dere vil følge med på. Høres ikke det bra ut?

Planer uken som kommer (i tillegg til at jeg tar bilder til 3 blogginnlegg og skriver 3 blogginnlegg hver eneste dag, og lager 1-2 YouTube videoer hver uke):

☀️🌸☀️🌸☀️
Mandag: Photoshoot med Bloggerne for pressebilder i Oslo. Dette begynner 09:00 så Per Fredrik og jeg må reise hjemmefra rett før 07:00.
Så da må jeg opp 05:00 i morgen tidlig. Gleder meg ikke til å stå opp tidlig😴Men det blir gøy å se igjen bloggerkollegaer! 😃

Tirsdag: Spille inn annonsevideo i Drammen – Møte Victoria – Styrketrening eller treningstur 💪🏼

Onsdag: Filme annonsevideo med United Screens – overnatting til torsdag 

Torsdag: Filme ferdig med United Screens – Styrketrening 💪🏼

Fredag: Frisørtime i Oslo 💇🏻‍♀️ Lunsj med venninne i Oslo?  

Lørdag: Bursdag hos Maria Kassandra i Oslo 🎉🎁👯‍♀️

Søndag: Gjøre ferdig prosjekter jeg er midt i, i hagen 🌸
Planlegge uken, gå igjennom mailen, sende inn kvitteringer ++ – Styrketrening 💪🏼

☀️🌸☀️🌸☀️

Hva er dine planer for uken som kommer? 💗

8 kommentarer
    1. Jeg vil ikke påstå at å rekke en frisørtime og spise lunsj er akkurat travelt. Resten virke som en jobbhverdag? ?

    2. Anonym: vel, disse tingene er på toppen av en vanlig arbeidsdag. Å skrive 3 blogginnlegg per dag tar lang nok tid det. Så når jeg må bruke 4 timer for pendling til Oslo per dag, og har filming og photoshoots så er det ganske travelt jo ?

    3. Hei! Ååh, jeg synes dagene går så utrolig sakte nå for tiden! Jeg har egentlig ferie nå, men passer en dachshund for en venninne. Hun blir hentet i dag og har vært her en uke 🙂 På Onsdag skal jeg og samboeren dra for å levere litt utstyr til hundeoppdretterejn vi kjøper valp av! Vi har vært på besøk jevnlig i snart 8 uker, og endelig skal vi snart få vår lille papillonvalp! <3 På Torsdag skal jeg på avslutningsfest med skolen, og på Fredag reiser jeg og samboer til Kypros! Der skal vi være en uke, og når vi kommer hjem (den 22. Juni) henter vi valpen hos oppdretter! Åååh jeg gleder meg så masse at jeg nesten ikke klarer å vente! <3
      Håper du får en fantastisk sommer!
      Klem,
      Hedda

    4. Jeg skal kjøpe gave til bursdagen til søsteren min, levere inn bøker på skolen, trene 2 ganger denne uka, ta 100 squats om dagen, lese litt bøker, takle mensensmerter som begynte i stad

    5. ah Flott når jeg leste søndagen da kommer jeg innom å ser 🙂
      Kjempe bra så langt er jo masse arbeid og videre i sesongen.
      Ha en fin uke Stina <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg