10 Ting du ikke vet om bloggen min

Nå skal jeg avsløre noen ting som du ikke vet om bloggen min. Etter å ha blogget i 8 år så er det mange ting dere vet, og ikke vet om meg. Men disse tingene vet dere mest sannsynlig ikke. Eller, om du har lest alle innleggene mine siden starten kaaan det hende at du vet noen av disse punktene! Men de fleste har jeg aldri røpet før!

💗 En av mine første spons var en krølltang som jeg fikk fra et merke i USA. Husker veldig godt at jeg syntes det var så stas at de hadde funnet bloggen min, i og med at de holdt til i Los Angeles. 

💗 På bloggen min er det 136’028 kommentarer. Det har sikkert kommet inn en rekke flere, men jeg har slettet veldig mange fordi de var veldig stygge.

💗 Jeg har publisert 4831 innlegg. 502 i antrekk, 1858 i hverdag og 440 i skjønnhet. 

💗 Jeg begynte å blogge fordi kusinen min overtalte meg til det. Jeg hadde holdt på en stund som hobbymodell, og ville ha et sted å poste bildene, men følte ikke akkurat at en blogg var noe for meg. Men etter en laaang samtale med kusinen min Eveline på toget hjem fra en photoshoot var jeg overbevist; jeg måtte begynne å blogge. Det har jeg gjort siden den gang! Rart å tenke på at det var starten på min bloggkarriere. 

💗Det siste året har 2’5 millioner forskjellige personer besøkt bloggen min. Noe som har resultert i over 15 millioner sidevisninger.

💗 Jeg begynte å blogge da jeg var 17 år. 

💗 Jeg har kun hatt bloggen som jobb siden mai 2014. 

💗 Jeg har lagt ut 306 videoer på youtubekanalen min

💗 Jeg har fått tilbud om å flytte til andre bloggportaler og nettverk utallige ganger, (til og med før jeg var i Side2) men jeg har alltid takket nei. Det er på blogg.no jeg hører hjemme, og nå er jeg så heldig at jeg er hos Side2 på blogg.no

💗 Videoen “ting vi jenter lyver om” er den mest sette youtubevideoen min, med 340’000 visninger. Det var en sketsj jeg lagde på det gamle jenterommet mitt med helt amatørutstyr, men med mye morro!

 

 

 

3 kommentarer
    1. hadde vært gøy å lese nye innlegg om oppdateringer fra gamle videoer du har lagt ut på youtubekanalen din. Elsker bloggen din Stina, vært fast leser siden du begynte å blogge på denne bloggen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg