Pushet mine egne grenser!

annonse – dnt

I dag har jeg virkelig fått testet ut mine egne grenser og gjort noe jeg trodde at kom til å bli ekstremt skummelt. Jeg har testet ut kajakk! Jeg har aldri prøvd meg på noe sånt før, og jeg var super nervøs. Jeg hadde med meg Maria Kassandra og et filmteam så vi fikk virkelig dokumentert det hele! 

Jeg er så overrasket over hvor bra det gikk. Det overgikk alle mine forventninger! Det var så gøy at jeg har lyst til å gjøre det igjen! Maria Kassandra ble også helt hekta og vi ble enige om at neste dobbeldate måtte være med kajakk! 😃

Rett etter innspillingen dro jeg videre til Nydalen. Per Fredrik spiller inn 4 musikkvideoer her i dag, så da måtte jeg komme og se! Det er så gøy å se på at de lager videoer! Har filmet noen snutter dere kan se på snapchat (stinablogg). Bloggerne er også med, så dere får se enda mer til høsten!

☀️🌸☀️

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg