Planer for Juni måned!

Akkurat nå holder jeg på med å planlegge juni måned. Dette er typ den mest hektiske måneden på lenge, og jeg aner ikke hvordan jeg skal få alt ting å gå opp. Haha!

Jeg har 12 dager med innspillinger og møter, en grillfest jeg selv skal arrangere, bursdager som skal feires, og det er på toppen av at jeg allerede blogger tre ganger om dagen og lager en til to videoer hver uke. Altså.. Jeg kjenner jeg blir susete i hodet allerede. Haha! 

Nå sitter jeg og planlegger både blogginnlegg og videoer for måneden. For meg er det viktig at jeg leverer mye innhold til dere. Dere kommer i første rekke, og er jo grunnen til at jeg får leve det livet jeg lever, så dere er selvfølgelig alltid førsteprioritet.

Jeg la ut en snap på mystory i stad, der jeg spurte dere hva dere vil lese om denne måneden. Så det skal jeg gå igjennom nå. Har kommet inn helt sinnsykt mange snaps fra dere, så det gleder jeg meg til å se igjennom. Elsker å få ønsker på innlegg fra dere, for da kan jeg skrive om ting jeg vet at dere vil lese om! 

Fra og med 1 juli er det ikke booket noe som helst på kalenderen, så da skal vi reise på litt Norges ferier. Forhåpentligvis holder været seg like fint som det har vært, og da kommer vi til å få det så fint! Selv vil jeg holde meg i Norge (muligens noe i Europa) i sommer, også heller ta de lengre turene til vinteren. Da er det jo så kjipt vær, og det er jo da det faktisk er viktig for meg å reise så jeg får varme på kroppen. 

Hva er dine planer for juni? 🌸☀️

 

9 kommentarer
    1. Hei Stina! Jeg ser veldig ofte at du skriver om at du snart vil ha grillfest, jeg ville bare gjøre deg oppmerksom (i og med at du ikke leser nyheter) at det er totalforbud mot åpen flamme, engangsgrill, og vanlig grill 🙁 Det er sikkelig dritt å ikke kunne grille omsette været men siden det har vært så tørt i det siste så kan man få en heftig bot. Tidligere i uka var det en mann som fikk en saftig bot på 15.000 kr for å ha fyrt opp en engangsgrill. Vil ikke at du skal få en bot Stina 🙁 Elsker deg Stina håper denne mnd ikke blir for stressende!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg