7 Ting som irriterer meg 

Chloe hår overalt – Jeg aner ikke hvordan Chloe får det til, men det er seriøst alltid Chloe hår overalt. Det setter seg alltid fast på de mest irriterende steder som på vippene mine. Så da går jeg rundt halve dagen og prøver å få vekk hårene hennes fra øynene mine. Haha!

Folk som ligger sakte i venstrefeltet – Når jeg er ute og kjører bil så hater jeg når de som ligger under fartsgrensen skal ligge i venstrefeltet på motorveien, og de nekter å flytte seg. Argh. Hold dere hjemme liksom.
 

Solseng i syden – Da Per Fredrik og jeg var på Gran Canaria sist gang lette vi lenge etter solseng hver eneste dag. Det var umulig å finne noen som var ledige. Til og med når vi var der 09 for å legge håndkle på sengene var det opptatt. Er det mulig?

Når jeg er tom for redbull – Da funker hverken hodet eller livet generelt. Haha. Jeg er altfor avhengig og jeg bare klarer ikke å fungere uten.

Dårlig service – Jeg har jobbet som servitør selv så jeg har mer enn nok forståelse for at det ofte er mye å gjøre og man blir stressa. Men da jeg var innom en restaurant i Oslo forleden ble jeg helt satt ut. Jeg måtte spørre 4 forskjellige servitører om jeg kunne bestille, og 5 forskjellige for å betale. Jeg holdt på å bli gal til slutt. 

Når folk bruker hundre år i kassa – Dette er også noe jeg har jobbet med så jeg skjønner at ting kan ta tid. Men når den som står i kassa holder på i sneglefart holder det på å klikke for meg. Når man jobber i klesbutikk skal man være kjapp. Ferdig snakka.

Filmer som bruker hundre år på å loade – Hver kveld ser Per Fredrik og jeg på tv serier eller filmer med streamingtjenester. Enkelte ganger klikker det nesten for meg. For halve tiden vi sitter der blir brukt opp til å vente på at filmen skal loade. Den stopper jo hundre ganger midt i filmen. Argh, så irriterende!

5 kommentarer
    1. Hahahahaha ?Når man jobber i klesbutikk skal man være kjapp. Ferdig snakka?😂 Er du seriøst? Nå må du Stina kjerpe deg!! Du virker som om at det ikke skal så mye til før du blir irritert. Du er veldig rar noen ganger:-)

    2. Silje^^
      Mhm… synes det er liten vits i å kommentere meningen hennes. Dessuten så er det litt irriterende når man bruker et kvarter i kassa syned nå jeg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg