Rumpe operasjon? Trening? Flytte til Hokksund? Bunad? ++ Ukens spørsmål #209

annonse | Cubus, Gucci, Nelly, Bik Bok

Hvor ofte trener du?
– I vinter har jeg vært syk så da har jeg nesten ikke trent noe som helst. Nå trener jeg opp igjen kroppen og prøver å få gått 3-4 turer i uka som er 5 km lange, også cirka 2 styrkeøkter. Så det er en del trening, men det er ikke så hardt økter at jeg kjører meg ut totalt, så det går fint å trene såpass mye nå. Jeg skal gå en ekstrem tur i slutten av juni og den må jeg virkelig trene meg opp til. Skal ikke røpe hva det er helt enda, men dere kommer nok til å få sjokk når dere hører hva det er. Hehe!


TOPP – HER  |  TIGHTS – HER
 

Jeg lurer på om du og forloveden din har bestemt dere om dere skal ha barn eller ikke. Hvis du skal ha barn, kommer du til å gå ut med det på bloggen tidlig da?
– Vi har lyst på barn, men vi vil være gift og klare for det først. Så det er ikke akkurat rett rundt svingen for å si det sånn, hehe! Jeg tipper at jeg kommer til å fortelle om det når jeg er over 12 uker på vei, for da er man liksom “trygg” for spontanabort. 
 

Hvilken redigeringsprogram bruker du?
– Til bilder bruker jeg lightroom. Jeg brukte picmonkey før, men det er virkelig ikke god kvalitet i forhold til lightroom. Til video har jeg begynt å bruke final cut pro. Brukte adobe premiere i mange år, men jeg syns så langt at final cut pro er ekstremt mye bedre og mye raskere å bruke. 


TOPP – BIK BOK, HER | SKJØRT – HER

 

Hvor sunt spiser du? Skeier du noen ganger ut?
– Da jeg var syk i vinter spiste jeg forferdelig usunt og det gjorde ikke akkurat det å være syk noe lettere. Nå har jeg gått over til et mye sunnere kosthold, og jeg merker store forskjeller. Humøret mitt er mye bedre, jeg orker mye mer og jeg får ikke de energi svingningene jeg fikk før. Jeg kan lage et mer utfyllende innlegg om hva jeg spiser, og hvilke ting jeg prøver å holde meg unna. Det er litt vel mye å gå i detalj på akkurat her og nå. Når det kommer til å skeie ut, så gjør jeg det iblant, men da prøver jeg å spise bare en liten dessert istedenfor hele desserten, om dere skjønner?


GENSER – HER  /  SKJØRT – BIK BOK HER  /  VESKE – HER 
 

Hva synes du er best av jente hund og gutte hund? Vurderer å kjøpe meg en golden retriever og lurer på om jeg skal ha gutt eller jente.
– Jeg liker best jentehund. De er av erfaring mer rolige og lettere å ha med og gjøre. Også kan man jo få valper på de om man ønsker det. Har vurdert det flere ganger med Chloe, og jeg er så usikker på om jeg vil at hun skal få valper. På den ene siden er det jo dødskoselig med små valper løpende rundt i huset, men det er jo også ganske hektisk å ha valper, i tillegg er det så utrolig trist når man skal selge de. 

Kommer du til å gi barna dine bunad når den tid kommer?
– Om de virkelig vil ha bunad kan de selvfølgelig få det. Syns bunad er et vakkert plagg, og selv om det ikke er noe for meg, betyr ikke det at jeg har noe imot det. 
 

Kan du tenke deg og flytte tilbake til Hokksund? 
– Nei, absolutt ikke. Jeg følte meg aldri hjemme der, så det er ikke noe sted jeg ønsker å flytte tilbake til. 

Hvor mye kostet de kassene du plantet urter og sånt i? Hvor mye kostet urtene og det? Hva kostet det til sammen?
– Oi, husker ikke hva hver og en ting kostet hver for seg. Det er bare å gå inn på Plantasjen for priser på alle de forskjellige tingene. Men totalt kostet det 7000-8000,- kr. Ble litt dyrere enn jeg hadde sett for meg, men jeg kommer til å ha det i mange år så da blir det jo verdt det!

Hva tenker du om rumpe-operasjon? Er det noe du kunne gjort selv? Hva syns du om at så mange bloggere og kjendiser har gjort det?
– Jeg tenker litt som jeg gjør med alle kosmetiske operasjoner. Folk får gjøre hva de vil, så lenge de er voksne nok til å vite hva de driver med. Selv er ikke rumpe operasjon noe jeg har vurdert, da jeg er fornøyd med rumpa mi, og om jeg vil at den skal bli større kan jeg trene squats (til en viss grad selvfølgelig). 

Hvilken bh bruker du til topper der du har bare skuldre? Du får alltid skikkelig kløft i de!
– Hehe, jeg bruker stick-on BH som du finner HER hos Cubus. De er seriøst helt geniale da man bare klistrer de rett på puppene og de sitter på som et skudd og gir deg kløft i stroppløse kjoler / topper. Perfekt om du skal ha en kjole med bar rygg, da disse kun syns foran. 

Hvilken bil har du?
– Jeg har en Lexus CT200H fra 2011. Det sier ikke meg stort. Men det er hvit og veldig fin, nett og liten. Også er den hybrid så den bruker mye mindre bensin på bykjøring enn vanlige biler, og det er jo bra for miljøet!
 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

👻 SNAPCHAT STINABLOGG 👻

26 kommentarer
    1. Kan du lage flere mat og treningsvideoer i sommer? Ser jo at du har begynt å trene ute, så hadde blitt glad for en sånn video

    2. Hvordan vasker du den stick-on-BHen? Uten at klisteret forsvinner liksom. Står at den skal vaskes etter bruk

    3. Når jeg bruker stick on bh så bare svetter jeg så de sklir av. Gjør de fra Cubas det eller holder de?

    4. Hei! Sliter/slet du noe med angst/depresjon nå eller når du var yngre? Og har du noen tips til hva man kan gjøre for å komme seg mest mulig ut av det?

    5. Tusen takk for at du tokk med mitt spørsmål! Det betyr så mye for meg… Du er favorittbloggeren min!!! Elsker deg😍

    6. Savner virkelig en treningsvideo!!! Ser den du la ut for mange år siden om igjen og om ingen om rumpe og lår, men hadde vært så fint med en mage-treningsvideo og/eller en armstyrkevideo😁 Hadde vært så hyggelig hvis du svarte meg😘❤️ God sommer, Stina!!

    7. Jeg bruker selv picmonkey. Hva mener du at lightroom har bedre kvalitet? Har prøvd deg en gang men det virka så utrolig avansert..

    8. Kan du lage en morgen rutine video og en kveldsrutine video? Evt. kanskje også en “what i eat in a day”? 🙌🏼🙏🏼😄

    9. Jeg kjøpte en slik silikon stivk-on bh på cubus, siden den sitter tydligvis veldig bra på deg! Men jeg ble skuffet da jeg prøvde den… klisteret satt dårlig og den satt ikke fint på… noe jeg kan gjøre for å få den til å sitte bedre?

    10. Kunne du laget en sminke video, hvor du viser produktene du bruker og hvordan du legger sminken?? Og er de nye vippene dine kun en type eller er det forskjellige modeller om man kan kalle det, det? Elsker bloggen din og at du er så utrolig ærlig og åpen om alt!!! Stå på!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg