Nytt treningstøy!

annonse | stronger

I dag fikk jeg en pakke i posten med nye treningsklær. Altså, jeg falt helt pladask for designet på disse klærne! Det er sjelden treningsklær er så fine og så spesielle. Motivene dems får meg til å bare ville ta en joggetur eller løfte noen vekter med en gang. Hehe! 

Det var også utrolig behagelig, noe som er superviktig for meg. Takler ikke å bruke ukomfortabelt treningstøy. Hehe! Bh’en satt veldig godt, og den hadde god hold, som er superviktig når jeg løper for å ikke ødelegge elastiteten i puppene. Gleder meg til å bruke disse settene fremover!

Dette settet er så kult! Elsker at det har blomstermotiv, og at man kan kjøpe matchende topp og tights. Så fint! 

TOPPHER  |  TIGHTS HER

Dette settet gir meg skikkelig Fiji vibes, og jeg får lyst til å dra til med en gang. Hehe! Syns settet har så fine farger, og elsker at det er både blått og rosa. 

TOPPHER  |  TIGHTS HER

 

 

9 kommentarer
    1. Julie: For det første er det dessverre ingen sixpack der. Haha! Stripene du ser på magen min er sittemerker. Er veldig vanlig, men du har sikkert ikke tatt slike bilder så du har nok ikke lagt merke til at du har det selv 🙂

    2. Jeg bare lurer på, i den videoen på youtubkanalen din der du forteller tre historier og en av de er sann. Hvilken er sann?

    3. Kan du lage en video om negle-tips? Hadde vært gøy å se på ,+ at jeg trenger et par negle-tips. Elsker å lese bloggen din, du er kjempe flink!❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg