Chloes første basseng!

I dag fikk jeg en skikkelig morsom idé når jeg tittet rundt på snapchat. Julianne (pilotfrue) hadde kjøpt badebasseng til hundene sine. Jeg har aldri sett noen ha basseng til hundene før, men herregud så genialt! Chloe elsker å bade når vi er på gåtur, og hun løper alltid rett ut i vannet så fort sjansen byr seg. Så dette måtte vi jo skaffe til henne også!

Jeg kom på at vi hadde et lite barnebasseng liggende oppe på loftet som vi brukte til å ha som kjølebasseng på en fest i fjor. Det var jo helt perfekt til Chloe! Så jeg dro med meg Per Fredrik rett opp på loftet, og 10 minutter etter hadde Chloe basseng på verandaen. Når vi blåste det opp var hun supergira på å hoppe oppi bassenget. Men så fort vi fylte det med litt vann ble hun veldig skeptisk. Heldigvis er hun lett å lære og et par godbiter etterpå var hun oppi bassenget og plasket rundt. 

Nå har hun kost seg masse i bassenget mens jeg har spist frokost. Jeg har kastet oppi et par av lekene hennes og hun løper rundt og leker masse oppi bassenget. Det er jo så genialt med et slikt basseng, for da kan hun kjøle seg ned om hun blir varm, også er det noe gøy hun kan gjøre også! 
 

🐶💦☀️

8 kommentarer
    1. Herregud, så lurt. Mormoren min har en liten hund hun også, og masse barnebasseng etter mamma, så dette skal jeg si til henne. Da slipper man å kaste ting

    2. Hunder blir varmere etter at de har badet. Vannet i pelsen varmes opp av sola, og de bli glohete. Ikke bra.

    3. Så genialt 🙂 Akkurat her oppe i Nord-Norge trenger vi ikke basseng til hundene her pissregner det å er meldt sludd i morgen. Men i juli/august/september skal jeg nok få tatt i bruk denne er da sommeren her starter 🙂

    4. Anonym: Chloe vasser kun i bassenget sitt, så hun blir kun våt på potene, og da går det greit. Men du har rett i det at de bør ikke få vann på kun ryggen, for da blir de overopphetet av det. Det beste er å enten bare la de vasse med potene uti vannet eller at de kjøler ned hele kroppen i vann, og at man har et håndkle for å tørke ryggen dems 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg