Noe jeg er LIVREDD for

anonnse – dnt

I dag har jeg hatt en lang og sosial dag, som har vært så koselig! Jeg var masse med Victoria i stad, som dere så i forrige blogginnlegget mitt. Jeg startet dagen med Helle og Petter United Screens på et video oppdrag langt oppi Lierskogene. Jeg har vært oppe i Lierskogene noen få ganger når jeg var bitteliten, og da var det vinter.

Det var jo noe helt annet nå som det er sommer og jeg har blitt voksen. Det var fint den gangen, men nå; altså, helt magisk. Så fin skog er det lenge siden jeg har sett, og jeg ble nesten litt målløs. Det var bare så utrolig vakkert der! Stedet vi filmet på var rett ved en innsjø og det var så koselig der. 

 

For å komme oss dit måtte vi gå en liten tur, og på turen møtte vi selvfølgelig på sauer.. Jeg er livredd for sauer, og endte selvfølgelig opp med å måtte gå først. Jeg var så redd at dere aner ikke! Vanligvis når jeg har gått på skogen før har jeg hatt med en stor border collie som har skremt vekk sauene.

Nå derimot måtte jeg finne en pinne.. Haha! Vet ikke heeeelt hvordan den pinnen skulle reddet meg, meg jeg følte meg i alle fall bittelitt tryggere med den. 

Vi filmet noen timer og spiste koselig lunsj sammen. Jeg jobber jo mest alene, og trives godt med det. Men det er jo koselig å ha kollegaer iblant. Spesielt når det bare føles som vi er en gjeng venner som henger sammen og gjør morsomme filmting. Hehe! 

Nå har jeg nettopp kommet hjem. Victoria (omg, holdt på å skrive Chloe. Bytter de navnene om HELE tiden) og jeg ble sittende og skravle veldig lenge i bilen, så det ble litt sent før jeg kom hjem. Men det er jo bare hyggelig. Når vi først møtes kan vi skravle i timesvis uten et eneste stopp, fordi vi har så sykt mye å fortelle hverandre. Haha! 

Nå får jeg runde av og ta kvelden. Kjenner jeg begynner å bli klar for middag og kveldskos med skatten min ❤️

3 kommentarer
    1. Du tar så sykt fine bilder😍
      Jeg lurte på hvilket kamera du bruker på bildene dine?
      Bruker du et annet et for videoene dine på YouTube eller et det samme?
      Hadde satt sykt stor pris på om du svarte!
      ❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg