Sykt at jeg jobbet her..

Nå sitter jeg i bilen etter en skikkelig lang og hard dag på jobb. Neida, dagen i dag har vært så langt ifra hard som overhodet mulig. Turen med United Screens gikk superbra, og jeg skal vise dere masse bilder fra den senere.

Når jeg var ferdig skulle jeg egentlig til Oslo for å se Jeffree Star. Men jeg fant jo ut at det hadde møtt opp ekstremt mye mennesker, og det orket jeg virkelig ikke. Så da inviterte jeg Vicky på en kaffe, som ble mye mer koselig! 

Vi stakk ned på Bølgen og Moi som ligger på brygga i Drammen. Er så utrolig fint der. Fun fact; før het stedet “glass” og da jeg var 19 jobbet jeg der i 9 måneder som servitør. Hehe! Hvem hadde trodd det? Var her jeg jobbet når jeg bygget opp bloggen skikkelig og begynte å satse på bloggingen. Sykt å tenke på at jeg faktisk jobbet her. Føles som et annet liv. Hehe! Men jeg får alltid skikkelig flashback når jeg stikker innom, og det er så koselig! 

Vi koste oss i alle fall masse på brygga. Det er jo helt sinnsykt varmt i dag, så vi ble rimelig varme. Heldigvis fikk vi plass i skyggen, så det hjalp litt. Men det var jo over 30 grader i skyggen, så det er jo helt vilt! Skjønner ikke at det kan være så varmt i mai! 

Vi ble sittende og skravle god stund om alt som skjer i livet. Vi har jo alltid mye å snakke om, og jeg digger at vi kan være så åpne med hverandre. Er få mennesker som man faktisk kan snakke om absolutt alt med. Hehe! Hun er virkelig en av de. Slike mennesker er virkelig gull verdt!

Etter litt lunsj stakk vi innom kjøpesenteret og jeg fikk kjøpt litt sminke jeg trengte, og en ny parfyme som var helt sinnsykt digg. Må seriøst lage et eget innlegg om den liksom. For den luktet helt vanvittig deilig! 

Nå får jeg runde av her og kjøre hjemover. Håper dere har kost dere ute i solen i dag 😃☀️💗

7 kommentarer
    1. Det er mye fint i Drammen og Stina du er mitt store idol, har startet blogg fordi du har motivert meg til å gjør prioritere ting du liker… Stå på videre Stina

    2. Hei.
      Jeg har bare et lite spørsmål.
      Hva synes du om bølgen og moi vers bølgen og moi i oslo matmessig og service messing?
      er det en resturant du ville anbefalt i drammen? Eller er det en annen resturant i drammen du ville anbefalt? 🙂

    3. Hei Stina! Jg ville bare si god sommer og håper du og Per Fredrik koser dere ute i sola nå! Jeg har nylig blitt diagnotisert med en tarmsykdom som heter crohns sykdom. Dette er en sykdom som går ut på at mitt eget immunforsvar angriper tarmen og lager en infeksjon. Jeg har nå vært igjennom en drikkekur i 8 uker. Det vil si at jeg kun har fått lov til å drikke næringsdrikker, vann og tyggis. Imgenting annet. Ikke brød, ikke melk, ikke frukt. Dette hr også gått utover min konfirmasjon og maten vi spiste der. Likevel så sto jg på og gjennomførte konfirmasjonen min. I dag er jeg endelig ferdig med denne drikkekuren, og du er en av de som har pushet meg videre. Du har lært meg hvordan jeg kan nå er mål hvis jeg virkelig vil. Du har inspirert meg til å bli friskere (for dette er en kronisk sykdom) og har lært meg å jobbe hardt. Dette har ikke vært noe enkelt for meg, men du har virkelig hjulpet meg gjennom dette. Tusen takk Stina<3

    4. Anonym: Wow, så koselig å høre at du har funnet hjelp i bloggen min <3 ønsker deg all lykke til videre i livet ditt, og jobb hardt så når du alle målene dine!

    5. Du har bare så bra tips å triks, du er også veldig flink til å være positiv og et skikkelig forbilde. Noe jeg har lurt på en god stund er hvordan du får så bra bilder. Har du bare utrolig flaks eller er du bare utrolig god? Hehe.. hadde vært skikkelig toppers med et blogginnlegg der du forteller hvordan man klarer å få frem «seg selv» i et bilde. (Hvis du skjønte)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg