En oppdatering fra hagen

Nå sitter jeg på verandaen og nyter solen. Kan ikke tro at vi fortsatt har så fint vær i mai. Det har jo slått alle rekorder, og det skjønner jeg! I stad tuslet jeg rundt i hagen, vannet og gikk over en del av plantene som er rundt omkring. Nå har det virkelig begynt å blomstre her, og det er helt nydelig!

Vi har et gigantisk syrintre på den ene siden av huset, og det er i full blomst. En av tingene som jeg elsker med å ha “arvet” (kjøpt) en hage noen andre har eid før, er at det er plantet så mange ting som har rukket å bli store. Det syrintreet her har sikkert brukt 10 år på å bli den størrelsen det er. Så deilig å slippe den ventetiden for å si det sånn. Hehe! 

Denne busken med pioner er bare helt vill! Hver og en av de små knoppene blir snart nydelig blomster. Det gleder jeg meg skikkelig til! Det er forresten en av tingene som også var plantet ferdig når vi flyttet inn. Det er så mange skatter jeg finner rundt i hagen som var her fra før av, og det er så gøy! Det første året var det som å gå på skattejakt rundt i hagen, og jeg fant noe nytt hele tiden. 

Når det er sommer kjøper jeg nesten ingenting av blomster til å ha inne. Jeg er jo mest ute, og siden det blomstrer så fint ute, trenger jeg ikke så mye inne. Men, jeg pleier å klippe av noen blomster her og der fra hagen og pynte opp med inne. Det gjør det jo så fint! Nå har jeg pyntet opp bordet som er på verandaen med litt syrin, og det dufter så deilig!

På fredag skal jeg filme hele hagen, og vise dere en skikkelig oppdatering på hvordan alt ser ut. Det har skjedd mye siden forrige video, og jeg gleder meg til å vise dere! Forskjellen er mildt sagt enorm! 

8 kommentarer
    1. Ikke for å Hate Stina, men!
      Jeg elsker bloggen din så mye du r skikkelig pen å driiiit flink til å blogge, stå på, forbildet mitt!

    2. Elsker slike innlegg! Jeg er selv veldig glad i blomster og jeg syns det er så gøy å følge med på videoene du lager! 🌺
      Stor klem fra meg❤️
      Og foresten, folkens les hele innlegget før dere kommenterer! Er så irriterende å lese. Tror ikke jeg er den eneste som mener det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg