Her skal vi gifte oss!

I dag har vi gjort noe veldig spennende. Vi har sett på bryllupslokale! Jeg har allerede sett på stedet med bryllupsplanleggeren vår, men i dag tok vi med Per Fredrik for å se på stedet og bli enige om ting rundt bryllupet. Det å planlegge et bryllup er virkelig ikke bare-bare har jeg skjønt, og jeg kunne ikke vært med glad for at jeg har en bryllupsplanlegger som passer på alt. Hehe! 

Stedet vi så på ligger i Tjøme, og er et helt nydelig hotell. Det ligger rett på kaia og det er så fint her! Per Fredrik ble like bergtatt av stedet som jeg ble. Så vi bestemte oss; her skal vi gifte oss! 

Så om litt over et år kommer vi til å stå på bryggen her og gifte oss. Det er virkelig helt utrolig koselig å tenke på. Kjenner det kribler i magen av det hele! Folkens; endelig er vi skikkelig igang med bryllupsplanleggingen. Det er mye som gjenstår, men nå kan jeg begynne å se på kjole, blomster, og alt det andre som skal med i et bryllup. Som jeg gleder meg til tiden fremover! 

 

👰🏻💍

18 kommentarer
    1. Vi har hus i nærheten!🏠
      Gleder meg til å se bilder!👰🏻🤵🏻
      Har det blir et bra bryllup!😘
      Du er pen, inspirerende og en fin person!😊
      Klemmer fra Andrea😘❤️

    2. Åå!😍 Jeg bor på Tjøme, så dette var gøy!😍 Gleder meg til å se bilder! Du er favoritt bloggeren min og jeg bare digger deg😍💕! Haha! Pleier å trene på havna faktisk! Det er såå fint der☀️💕!

    3. Blir det mye rosa eller skal du å Per Fredrik planlegge sammen om farger og sånt?
      Elsker bloggen, fast leser de sister 3 årene❤️

    4. Hei , jeg har hytte der og lurte på når bryllupet skal være og hvis du skal være der og planlegge litt lurte jeg på om du kunne ha meetup eller at man kunne møtte deg om man kunne❤️ Stor fan av deg!❤️❤️

    5. I think it would be very cute for Chloe to go down the aisle before you with a rose in her mouth signifying forever love between you and Per Fredrik

    6. Var på en av hyttene der ifjor sommer og da var det noen som hadde bryllup der, var innom og kikket utenfor og det var helt nydelig der 😍 Tjøme er en så fin plass!

    7. Jeg bor der og har bodd på Tjøme hele livet er så stolt av plassen jeg bor på. Er på havna hotel mye gled deg kjempe mye. 👰🤵

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg