Bryllup – Skal vi gifte oss her?

annonse – Gucci & Nelly

Woho! Mandag og nye uke! Jeg hadde en veldig bra uke i forrige uke, og jeg gleder meg til denne. I forrige uke ble det mye trening, sunn mat og gøyale ting som skjedde. Jeg kom også endelig skikkelig igang igjen med bloggingen, så det føltes veldig bra! Elsker når jeg føler at jeg leverer mye og bra innhold til dere!

TOPP HER | VESKE H&M | SKJØRT HER | SKO HER | SOLBRILLER GUCCI HER

—————

I dag skal Per Fredrik og jeg en tur til Tjøme og se på et bryllupslokale. Jeg har vært der med bryllupsplanleggeren allerede og tittet, og ble helt forelsket i stedet. Per Fredrik er typ verdens letteste å ha med å gjøre, så han sa jeg til stedet før jeg i det hele tatt hadde vist han det. Han bare “hvis du syns det er fint, tar vi selvfølgelig det”. Haha! Men jeg vil gjerne at han skal være en del av prosessen så jeg vil besøke stedet med han før vi bestemmer oss. Det er jo en stor avgjørelse så jeg vil at vi skal gjøre det sammen. 

Det er så koselig og spennende å tenke på at vi skal gifte oss neste sommer. Tenk; om litt over et år er jeg gift med mannen i mitt liv 😃❤️Det er helt vilt å tenke på. Jeg føler meg liksom så ung enda, men jeg er jo faktisk 26 når vi gifter oss, og det er jo en helt perfekt alder å gifte seg på. Da er man liksom “gammel nok” samtidig som man ikke er altfor sent ute, med tanke på at jeg vil være gift før vi får barn. Også er man heller ikke “for ung”. Selv om dette er bare ting jeg føler da. For andre kan man føle seg klare for giftemål når man er 20 liksom. Hehe! Jeg kan jo bare snakke utifra mine synspunkter og tanker. 

 

Nå skal jeg spise litt lunsj før vi drar avgårde. Om du vil se mer av hverdagen min, trening og sunn mat bør du følge meg på snapchat; stinablogg 🌸

8 kommentarer
    1. Gleder meg til å se mer av bryllupsprosessen på bloggen! Er så koselig med bryllup❤️ Syntes også at et sted mellom 25-30 er en perfekt alder å gifte seg på, før man får barn og et nytt kapittel starter.

    2. Det blir spennende å se bryllupet ❤️ Dere er så perfekte sammen 😊 jeg er gift over 1 år nå og giftet meg som 20 år gammel ❤️

    3. Spennende ❤️ Gleder meg til å følge med på planleggingen videre!
      Jeg bare lurte på en ting – hvorfor må du merke innlegget (forsåvidt innleggENE) med “gucci”? Er du sponset av Gucci?

    4. Jeg så Sophie Elise nevne deg i sitt nyeste innlegg. Jeg må bare si at jeg er veldig enig alt hun skrev, du virker som en fantastisk snill person.
      Så gøy med bryllup! Selv er jeg enig med deg, og synes det er fantastisk fint på verdens ende

    5. Sitter og holder en liten knapp på Engø Gård. Har selv lyst til å gifte meg der en vakker dag i fremtiden, så hadde vært ekstra stas å se hvordan din feiring hadde vært på dette vakre stedet, spesielt om du hadde tatt oss litt inn i hva man kan forvente seg av kostnader. Uansett hvor det blir, så er Tjøme virkelig nydelig. Veldig gøy å følge deg Stina, ønsker dere alt det beste.

    6. Så sykt gøy med bryllup, gleder meg masse til å følge planleggingen videre!
      Men jeg lurer på en ting – har du blitt litt blind på hvor mye restylane du har? Synes de har blitt større i det siste. Bare lurer siden du til å begynne med bare skulle ha det slik at det dekket tannkjøttet ditt når du smilte.
      Dette er ikke ment som hat i det hele tatt, og for all del – det ser bra ut. Jeg bare er litt nygjerrig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg