Gravid? Gi ut bok? Pris på huset vårt? Filme bryllupet? Ukens spørsmål #208

Reklame | Gucci, Dior, Nelly

Kommer du til å gi ut en bok eller en kokebok siden du er så glad i og lage mat?
– Jeg har veldig lyst til å gi ut en bok med sunne oppskrifter. Jeg har jo utdanning og arbeidserfaring som kokk, så jeg vet jo mye om mat og det hadde vært gøy å gjøre noe ekstra ut av det. Om det blir en kokebok blir det nok en blanding av oppskrifter, trening og noe velvære. 

Hva tenker du hvis du plutselig fikk trillinger eller firlinger ? I og med at du syns to barn er nok.
– Sjansen for å få det uten prøverør er så ekstremt liten at det gidder jeg ikke tenke på engang. Om jeg derimot fikk et barn først, også et tvillingpar hadde det vært en annen sak. Det er jo faktisk noe som kunne skjedd. Vet det er mulig å fjerne en av tvillingene mens man er gravid, men personlig syns jeg det blir helt feil og grusomt, og det ville jeg aldri gjort.

 

Hvor mye kjøpte dere huset for? Og hvor mye brukte dere på å pusse opp osv?
– Selve huset kostet 5’850’000 (inkludert omkostninger). Vi har vel brukt 200’000 cirka på å pusse det opp. For et år siden fikk vi ny prisantyding på huset og da lå den på 6’5000’000,- kr. 

Kan du legge ut et bilde fra da du var barn?
– Har lagt ut det noen ganger før, blant annet i DETTE innlegget. 

 

Hva med personlighet? Har den endret seg etter inntekten, eller kan du fremdeles gå en tur innom cubus, nille, elkjøp og andre billigbutikker for å handle? Vet at mange bloggere – navn skal ikke nevnes – mener de er for bra for å handle på nille, ta bussen osv.
– Jeg tror nok personligheten min har forandret seg så mye den uansett ville gjort fra da jeg var 17 og begynte å blogge til nå. Jeg handler fortsatt på billigbutikker. Ser ikke noe grunn til at man skal føle seg “for god” for det. Er mye bra på Nille også si! Buss derimot tar jeg ekstremt sjelden. Men det er mest fordi jeg har bil og fordi jeg blir ekstremt bilsyk av å ta buss. Tog derimot tar jeg en god del.

SKJØRT  | TOPP | GUCCI VESKE | GUCCI SOLBRILLER 

 

Kommer du til å filme den store dagen slik som mange andre bloggere har gjort? Hadde vært veldig kjekt å få med seg bryllupet ditt!
– Ja, jeg har veldig lyst til å dele den store dagen med dere. Så jeg kommer nok til å filme mye selv, også kommer jeg til å ha noen som filmer hele bryllupet. Herregud, det kribler i magen av å tenke på at jeg skal gifte meg med Per Fredrik. 

 

Kan du linke til der du fant putetrekkene?
– De fant jeg HER. Det er bare å søke “pillow case summer” så kommer det opp massevis av forskjellige putetrekk på eBay. Sykt at de bare koster sånn 20,- kr per stk.

Virker som dere virkelig har truffet med rasen på hunden deres 🙂 Men hvilken rase ville dere valgt om Papillon ikke var et alternativ?
– Ja, vi er veldig fornøyd med Papillon rasen. Jeg vet faktisk ikke hvilken rase vi ville valgt om vi ikke kunne tatt Papillon. Jeg syns langhåret chihuahua er veldig fine, men for meg blir de litt for små.
 

Har du planer om å kjøpe deg en ny bil?
– Jeg har tenkt litt på det. Men jeg er veldig fornøyd med bilen jeg har nå. Den er akkurat så dyr at kvaliteten på den er superbra, men den er også så “billig” at jeg ikke trenger å være redd for å ripe den opp eller ha buret til Chloe i den. Den er jo veldig fin, og veldig “meg” så det liker jeg. Et stort pluss er at den er hybrid så når jeg kjører i byer bruker jeg nesten kun el delen av bilen, så det er supert for miljøet. 

Hvorfor er det sååå viktig være gift før barn? Om dere vet at dere skal være sammen og elsker hverandre, så utgjør ikke et stykke papir den forskjellen.. Jeg mener om u skulle bli gravid nå.
– Det handler jo ikke om et stykke papir. Det handler om at man har virkelig gitt hverandre et løfte, og gått igjennom en lang prosess for å gifte seg med hverandre. Det å gifte seg er jo ikke noe man bare gjør på 5 min (eller, kan jo forsåvidt gjøres også, men ikke for meg), så det gjør at ting blir mye mer seriøst og man forplikter seg skikkelig til hverandre.

Det er selvfølgelig ingen sikkerhet at man er sammen for alltid bare fordi man gifter seg før man får barn, men sannsynligheten er mye større. Om jeg hadde blitt gravid nå hadde det vært helt okei, fordi vi har vært sammen i 2,5 år og vet veldig godt hvor vi har hverandre, og har et fantastisk forhold som vi vet at kommer til å vare. 

 

Kunne du tenke deg å bo i Bergen? Hvorfor/hvorfor ikke?
– Bergen er en helt nydelig by, men jeg ville aldri bodd der. Det regner jo nesten hele tiden, og det altfor langt unna alt av venner og familie. 

 

Har du alltid vært så fotogen på bilder?!?! Hvordan går det ann? Hver gang jeg smiler ligner jeg på en påkjørt frosk.
Hehe, koselig at du syns jeg er det! Fra jeg var 16 til 19 (tror jeg) holdt jeg på som modell, og da lærte jeg veldig mye om poseringer, så derfor klarer jeg alltid å vise meg selv fra min beste side på bilder. Hehe! Kan lage et innlegg med noen triks og tips om dere vil det?

 

Hva tenker du om å motta nudes uten at man har spurt om det? Hva synes du man burde gjøre om man er under 18 og dette skjer?
– Det syns jeg er ekstremt upassende og så langt fra ok som overhodet mulig. Selv har jeg fått det noen få ganger på snapchat, og vedkommende har blitt blokkert med en gang. Om den samme personen sender deg nudes flere ganger og trakasserer deg ville jeg gått til politiet med det, spesielt om du er under 18 år. Man skal ikke finne seg i slikt. 

Hvilken foundation bruker du? Huden din ser alltid helt flawless ut!
– Den jeg bruker har jeg brukt i nesten et år, og jeg sverger til den. Den dekker veldig godt over alt av kviser og mørke ringer, også sitter den veldig godt. Når jeg har tatt litt pudder sitter den fra tidlig morgen, og når jeg tar den av på kvelden sitter den fortsatt som et skudd. Har også fått mye mindre kviser etter at jeg begynte å bruke den. Du finner den HER.

Skulle ikke Per Fredrik være med i en serie? Når kommer den på tv?
– Jo, han er med på Vikings sesong 6. Aner ikke helt når den kommer ut på tv. 

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

33 kommentarer
    1. Gleder meg sånn til bryllupet ditt, elsker sånne begivenheter 🙂 Er faktisk “naturlig” trilling selv, mamma fikk oss uten prøverør! Men håper det ikke skjer med meg eller deg hehe.. veldig mye jobb på en gang..

    2. Elsker innlegget, og syntes både bok, kokebok og innlegg om bilde posering (Og sånt) kan være en god idé. Jeg kan love deg, at om du hadde gitt ut en kokebok spesielt, hadde jeg kjøpt den med en gang jeg kunne.

    3. Fine svar! Jeg lurer på om du og forloveden din har bestemt dere om dere skal ha barn eller ikke. Hvis du skal ha barn, kommer du til å gå ut med det på bloggen tidelig da?

    4. Er det sånn at hvis jeg swiper up fra snapchatten din flere ganger på ukens spm innlegget at det kun telles som 1 klikk? Eller regnes det som flere?

    5. Ååååå! Kan du ikke vær så snill å komme ut med en bok? Har aldri likt å lese blogger så godt, men din! Din er fantastisk!! Elsker at det er så ryddig, og har punkter, så jeg eeelsker deg

    6. Hva synes du er best av jente hund og gutte hund? Vurderer å kjøpe meg en golden retriever og lurer på om jeg skal ha gutt eller jente.

    7. Hvor handler du mesteparten av klærne dine? Synes alltid at du har hatt kjempe god smak når det kommer til klær og generelt hele stilen/smaken din♥️

    8. Hei. Mange foreldre legger ut alt mulig av barna sine på sosiale medier og nette hva synes du om det? ville du gjort det samme?

    9. Hva vil du kalle ungene dine når du får det? Hvem er dine forbilder? Kan du tenke deg og flytte tilbake til Hokksund? Vil dere ha flere hunder eller andre dyr?

    10. Hva tenker du om at du er med på å skape press blandet barn og unge? ( veit jo at alle bloggere er litt med)
      Men tanke på hvordan du skriver om livsstil. Du har jo veldig unge lesere. Og noen av innleggene dine er jo litt uppassende for 12 år gamle jenter.
      Feks: halvparten av nordmenns befolkning er overvektig.
      Jeg vil bare du skal passe litt på 🙂
      Men så rocker du veldig mye også da ❤️

    11. Hva er grunnen til at du lager så mange liste innlegg? Det er greit en gang innimellom, men når 70% av innleggene dine er det blir det litt mye og kjedelig i lengden.

    12. Hvor mye kostet de kassene du plantet urter og sånt i? Hvor mye kostet urtene og det? Hva kostet det til sammen?

    13. Hvordan vaksker du den stick-on-behåen du har snakket om før? Står at den skal vaskes etter bruk, men går ikke klisteret av da?

    14. Kan du besøke møre&romsdal sånn at jeg kan få autograf eller bilde?🙏🏻 Elsker deg, du er flink til å svare på spm. Du er et bra forbikde❤️

    15. Hei Stina! Når og hvis dere får barn, vil du ha gutt/jente og har du tenkt på noen navn? Og hvordan går det Stina? Du ser fantastisk ut!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg