New in til verandaen

Den siste tiden har jeg lett meg halvt ihjel etter noen puter til å ha på verandaen. Alle de jeg har funnet i butikkene har vært så basic og kjedelige. Ensfargede og lyse puter spriter ikke akkurat opp noe. Løsningen ble faktisk å bestille putetrekk på eBay. Der hadde de massevis av forskjellige putetrekk som var dødsfine, og skikkelig sommerlige. 

Jeg er veldig glad i flamingoer, og disse passet jo perfekt sammen med flamingoen som står på verandaen min. Syns det ble så mye freshere og livlig med disse putetrekkene!

Gleder meg til resten av terrassen blir ferdig og jeg har gjort alt klart. Da blir det virkelig fint her! Nå mangler bare en haug møbler og blomster. Haha! 

 

7 kommentarer
    1. Er helt enig med deg Stina og dette ble kjempe fint. Om jeg hadde hatt en stor terrasse selv hadde jeg pyntet opp på denne måten.

    2. Veldig fint! Var du innom Princess og kikket? Vi har fått inn masse sommervarer og putetrekk i spreke farger er det masse av.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg