Ikke noe vi vanligvis gjør

Reklame | Gucci & Nelly

I dag skal jeg en tur til Oslo med Per Fredrik. Vi skal på middag med et vennepar av oss på Aker Brygge. Vi er jo ikke sånne som drar på double date så ofte akkurat, men jeg tror det blir veldig koselig! I dag har jeg gått for et veldig klassisk sommerantrekk. Elsker olaskjørt. Det er jo så fint! 

SKJØRT  | TOPP | GUCCI VESKE | SKO | GUCCI SOLBRILLER 

 

 

Nå har jeg litt kontorting jeg må få gjort før vi drar, så jeg får bare strekke meg etter Redbullen og komme igang! Hehe! 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg