7 Ting du ikke visste om Chloe!

Etter at jeg hadde “10 Ting du ikke visste om Per Fredrik” innlegg på mandag, var det mange som etterspurte et innlegg om Chloe. Så here you go!

🐶 Clint eastwood – Leppa til Chloe henger alltid litt rart over den ene tanna hennes, så det ser alltid ut som hun prøver å etterligne Clint Eastwood. Haha!

🐶 Bamse – Hun har to bamser som hun har med seg overalt. Jeg tror hun tror de er barna sine, for hun vasker de og passer skikkelig på de. De lager lyd når man trykker på de, så kanskje det er derfor hun tror de?

🐶 Ryddig – Hvis jeg søler når jeg heller oppi mat i matskålen hennes, spiser hun den maten som er på gulvet før noe annet. Hun er super ryddig når det kommer til maten din. Lekene sine derimot.. De er som regel spredd over hele huset. 

🐶 Puter – Jeg rer alltid opp sengen hver morgen. Setter pynteputene fint på plass både i seng og i sofaen. Etter 5 minutter har som regel Chloe løpt igjennom alle putene og de ligger kaotisk strødd rundt i hele huset. 

🐶 Besøk – Hver gang vi får besøk blir Chloe alltid helt sinnsykt sinna. Hun bjeffer og vet nesten ikke hvor hun skal gjøre av seg. Det som derimot er veldig spesielt, er at så fort hun har hilst på personen som kommer på besøk er hun superglad og vil kose masse med de.. 

🐶 Bloggassistent – Hver gang jeg jobber, sitter hun alltid på sin egen stol rett ved siden av meg. Hun er en liten bloggassistent, og har til og med lært det som en kommando. Sier jeg “bloggassistent” hopper hun rett opp på stolen og begynner å blogge. Hehe! Eller nesten da. Hun hopper i alle fall opp på stolen sin og sitter klar. 

🐶 Ballformer – Hun har helt oppheng i alle ting som er formet som en ball. Enten om det er en tomat, en tennisball eller hva enn det er; så lenge det er formet som en ball skal Chloe ha det. Hun står og sikler på de nye tomatplantene ute hele tiden, og hun har sååå lyst på de. 

 

🐶🐱 Har du et kjæledyr? 🐹🐰

————-

👻 SNAPCHAT STINABLOGG 👻

 

18 kommentarer
    1. Så søt😍 Skjønner at du kjenner hunden din best selv alstå, men er di sikker på at den ikke bare er glad? Min hund også løper rundt og bjeffer or hopper når det kommer folk, men det er fordi hun er så sykt glad i folk og vil hilse på alle, haha. De er så søte, disse hundene<333

    2. Chloe Er kjempe søt <3
      Dette har ikke noe med dette innlegget i det hele tatt men Kan du ta det med i Ukens spørsmål? <3 Har du tips til hva en med Laktose Allergi, Cøliaki og faresone for Diabetes kan spise? <3 - Trenger virkelig tips.

    3. Hadde 3 nå er det bare 1 igjen, en liten Fendi , en chiahuahuamix fra Spania.
      Hun er også bjeffete,men elsker de hun elsker.
      Hun har masse leker og de er srtrødd overalt..puter vil hun hlest ligge på og om natten legger hun seg i buret, men noen ganger legger hun seg i sengen min og syter hvis eg ikkje kommer med en gang og legger meg med henne…hun er morsom 🙂
      Chloe er kjempesøt da…skikkelig skjønning som vi sier i Bergen <3

    4. At hunder bjeffer når det kommer folk er jo bare dem som måte å si i fra om at det kommer folk ☺️

    5. kan du lage en video der du viser hvor du har
      Kjøpt alle klærne dine? Kan du lage et blogginnlegg
      der du viser noen punkter om hvorfor du har valgt
      en pappilon som kjæledyr. Jeg elsker håret ditt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg