På evig jakt..

Tidligere i dag fikk jeg så utrolig lyst på is og det å stikke en tur på stranda. Så jeg inviterte med Rebecca til Ulastranda. Det er en strand som ligger 10-15 min unna der jeg bor, og som er helt latterlig fin.

Jeg var der en gang i fjor med Chloe og da kjøpte vi både vafler og brus på kaféen, og det så koselig! Så jeg tenkte å gjøre det samme med Rebecca nå. 

Det første som møtte oss på veien ned var “lykkestien”. Det er en sti som visstnok skal bringe lykke. Vel, jeg vet ikke helt…! 

Når vi kom ned til stranda ruslet vi rett bort til kaféen så vi kunne kjøpe is som vi kunne nyte på stranda. Vel.. Den kaféen var selvfølgelig stengt..! Den er bare åpen i helgene. Så uflaks! 

Men vi tok en tur på stranda fordet. Det er jo så fint der, også fikk vi tatt litt bilder. Hehe! 

Siden vi ikke fikk tak i is på Ulastranda, kjørte vi heller til Kjerringvik. Der er det jo helt utrolig fint, og det er en skikkelig liten og søt havneby. Husene og hagene er så fine, og jeg fikk så mye inspirasjon! 

Vi kom ned til stranda, som btw er dødsfin. Det er skikkelig grønt / blått vann og det er bare helt nydelig. Vi kikket litt rundt, og tenkte; hvor er kiosken? Det er jo et sentrum med en populær badestrand, så det burde jo være en kiosk her. Eller? Vi spurte en dame som gikk forbi, og da fikk vi vite at nærmeste kiosk var 5 km unna. Haha, altså, er det mulig? 

Så vi endte med å stikke opp til en bensinstasjon som lå på veien også kjøpte vi is der. Vi fortjente mildt sagt den isen, etter å ha gått flere kilometer igjennom skog og havneby og alt mulig. Haha! Det skal virkelig ikke være lett å få tak i en is! 

Hahha, ler meg ihjel av dette bildet! Verste var at vi ikke prøvde å få det til å se ut som Rebecca spiste isen min engang! 

Nå skal jeg trene litt styrke på verandaen. Det er så deilig å trene der ute, så det gleder jeg meg til! 

9 kommentarer
    1. Jeg har vært på den stranda i Kjerringvik❤️ Den stranda er helt fantastisk. Var der på leirskole😊

    2. Haha har en morsom historie om den stien der! Har vært på ula hver eneste sommer siden jeg ble født omtrent (er 20) og aldri hadde jeg gått den stien før her om dagen, og da gikk ALT galt! Fikk 6 vepsestikk på stranden og kuttet opp stortåen min så måtte rett til legen å sy.. så aldri mer den stien på meg haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg