5 Beauty hacks

Soltatovering – Nå er det masse sol ute, og om du liker å ligge ute i solen og bli brun har jeg et tips til dere; fest et klistremerke i form av et hjerte / stjerne / måne på for eksempel låret / nederst på magen / skulderen din og ha det på mens du soler deg. Når du er ferdig med å sole deg kan du ta av klistremerket og vips har du fått en soltatovering. Det er skikkelig fint, og er en litt mer delikat og nøytral versjon av tatovering. 

Vipperemser – Om du bruker vipperemser bør du alltid bruke vippetangen på de før du setter de på. De får du maks utbytte av lengden på de, og de former seg bedre sånn at de sitter mye lengre og mer komfortabelt.

Lange negler og holde på i hagen? – Selv har jeg alltid lange negler og jeg får så mange spørsmål om hvordan det går ann å holde på i hagen med de. Trikset er å alltid bruke hagehansker. De holder det meste av jord og skitt ute, også tar de imot en del av støtene som neglene ellers ville fått. Når jeg skal holde på med jord og vann pleier jeg å ta på plasthansker først, også hagehanskene for maks beskyttelse av neglene. 

Kviser og røde flekker i ansiktet – Om du sliter med kviser eller røde partier i ansiktet er det smart å bruke en grønn concealer etter primeren, og før foundation. Det gjør at rødfargen jevner seg ut, og når du tar på foundation dekker det kvisene helt utrolig bra. Mye bedre enn om du bare skulle brukt en vanlig concealer. Min favoritt for å dekke over kviser finner du HER

I bilen – Alltid ha en ekstra leppestift + et pudder og en pudderkost i bilen. Det er så typisk at man glemmer å ta det med seg i veska, og når det ligger klart i bilen kan du alltid touche up sminken når du er på farta. 

 

💗💗💗

👻 SNAPCHAT STINABLOGG 👻

 

5 kommentarer
    1. Fine tips! <3
      When I was little and at our summer cottage with my parents, my mom fell asleep at hammrock. It was very sunny day and she had a skirt and a bikini top on. She had her hand over her tummy and when she woke up, she had a white picture of a hand on it! Haha!! 😀

    2. Hei stina!! Nå har jeg hatt på meg to klistremerker for å lage “tatovering”. Åsså lurte jeg på hvor lenge jeg må sole meg.? Å jeg har tatt et hjerte og en emoji klistremerke men blir den emojien det fjese dom det er eller blir d bare formen??❤️😂🐾

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg