Dette skjer fremover!

Nå er jeg i Melsomvik. Har ikke heeeelt peiling på hvor det er. Men det er i Vestfold en plass. Hehe! Fint er det her i alle fall.

I dag har jeg hatt innspilling med United Screens. Vi har filmet masse til en ny serie som skal gå på YouTube kanalen min fremover. Skal ikke røpe noe om den, annet enn at jeg tror den blir veldig bra og morsom! Jeg får utfordret meg selv mye i den og jeg gleder meg til å teste noe helt nytt.

Tiden frem til starten av juli blir ekstremt hektisk med mye filming med både Bloggerne og United Screens, i tillegg til at jeg skal lage eget innhold til bloggen og YouTube. Men det blir gøy! Jeg elsker når det skjer mye. Selv om jeg kommer nok til å ta litt ferie når alt er ferdig! 😅

Nå får jeg se om Google maps finner veien hjem, også skal jeg begynne å redigere den ene hage-videoen jeg har filmet. Gleder meg til å dele den med dere!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg